عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم تیرماه

در این بسته خبری از بهسازی بازار صفا خرمشهر تا رفع معضل ترافیک میدان الغدیر اسلامشهر و بهره برداری از پارک بانوان محمودآباد تا پایان تیرماه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش دریافت گزارشات ناظران ساختمانی در بهار ۱۴۰۰

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از افزایش دریافت گزارشات ناظران ساختمانی در بهار ۱۴۰۰ نسبت به همین مدت در سال گذشته در راستای کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در سطح شهر قزوین خبر داد.

رونمایی از ۲۰۰ مخزن زباله گالوانیزه در بوشهر

الله‌یار گرشاسبی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: ۲۰۰ مخزن زباله ۶۶۰ لیتری گالوانیزه کدگذاری شده در سطح این شهر جانمایی شد.

ادامه عملیات بهسازی معابر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس اظهار داشت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و به منظور ارتقا سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق، ادامه عملیات جدول گذاری و اصلاح آبرو در بلوار شهدای فردیس در حال انجام است.

رفع معضل ترافیک میدان الغدیر اسلامشهر

حمیدرضا چابک، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری اسلامشهر اظهار کرد: به منظور رفع معضل ترافیک در میدان الغدیر، طرح اصلاح هندسی این میدان در دستور کار سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل شهری قرار گرفته است.

اجرای عملیات جهادی نظافت و پاکسازی محلات شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای عملیات جهادی و گسترده نظافت و پاکسازی محلات، با انجام اموری از قبیل پاکسازی معابر، لایروبی انهار، شست و شوی باکس‌های زباله، نخاله‌برداری و طعمه‌گذاری برای امحای حیوانات موذی توسط اکیپ‌های چند نفری در سطح شهر خبر داد.

بهسازی بازار صفا خرمشهر

عملیات اجرایی بهسازی بازار صفا خرمشهر که شامل کفپوش گذاری بازار است، در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار گرفته است.

ساماندهی و بهسازی مهم‌ترین راه شریانی رفسنجان

فاز اول عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی که یکی از مهم‌ترین راه‌های شریانی شهر رفسنجان محسوب می‌شود و به مرور زمان فرسوده شده با اعتبار ابنیه بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال آغاز شده است.

پروژه اصلاح روشنایی پارک‌های شهر بجنورد

پروژه اصلاح روشنایی پارک‌های بجنورد با اولویت اجرا در پارک آزادی این شهر و بر اساس وجود تراکم بالای استفاده شهروندان از این مکان اجرا شد.

بهره برداری از پارک بانوان محمودآباد تا پایان تیرماه

محمد گروسی، شهردار محمودآباد نمونه گفت: در راستای توسعه عمرانی و ورزشی پارک بانوان محمودآباد نمونه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی می‌کنیم تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد.

انتصاب سرپرست شهرداری مهریز

«عبدالرسول یزدی» به عنوان سرپرست شهرداری مهریز منصوب شد.

کد خبر 504005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.