پاکسازی آثار تبلیغاتی از سیما و منظر شهری انزلی

شهردار بندرانزلی گفت: نیروهای خدمات شهری بعد از انتخابات، پاکسازی آثار تبلیغاتی نصب شده در نقاط غیرمجاز شهر را آغاز کردند و این اقدام همچنان ادامه دارد.

بدرالدین بدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری بندرانزلی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر، در مناطق پر تردد شهر، ۱۰ سازه در انزلی و غازیان را به طول ۱۵۰ متر در نظر گرفته بود.

وی افزود: شهرداری علاوه بر ۱۰ سازه، ۱۵ تابلوی اعلانات را در دو منطقه از شهر برای نصب آثار تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اختصاص داده بود.

شهردار بندرانزلی تصریح کرد: در این دوره برخی ستادهای نامزدهای انتخاباتی با نقض قانون، آثار تبلیغاتی خودشان را در نقاط غیرمجاز شهر نصب کردند که توسط پاکبانان پاکسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پاکبانان از روز بعد از انتخابات، پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی را در نقاط غیرمجاز سیما و منظر شهری آغاز کردند و تمامی سازه‌ها جمع آوری شده است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه امسال ۷۲ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 503987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.