زنگنه و رزم حسینی با آیت‌الله رییسی دیدار کردند

بیژن زنگنه و علیرضا رزم‌حسینی وزیران نفت و صنعت با حضور در دفتر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی با وی دیدار کردند.

به گزارش ایمنا از روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری منتخب، بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر سه‌شنبه با حضور در دفتر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وزیر نفت در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و مسائل و چالش‌های مهم حوزه نفت و انرژی ارائه کرد.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر نفت و گزارش وی از وضعیت این وزارتخانه، بر استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های موجود حوزه نفت و انرژی در کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم تأکید کرد.

رزم حسینی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد

همچنین علیرضا رزم حسینی با حضور در دفتر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش و چالش‌های حوزه صنعت و تجارت ارائه کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر صمت و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، تأکید کرد دولت مردمی به دنبال آن است که با اقدامات فوری به بازار ثبات بخشد تا وضعیت بازار برای همه مردم قابل پیش‌بینی باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد آرامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نیازشان را تأمین کنند.

رئیس جمهوری منتخب این نکته را هم متذکر شد که با طراحی برنامه‌های بلند مدت برای جلوگیری از تلاطم و تکانه‌ها در بخش صنعت و تجارت، فعالان این حوزه‌ها می‌توانند در فضایی شفاف، سالم و رقابتی فعالیت کنند.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.

کد خبر 503962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.