جاودانگی مسی در تاریخ آرژانتین

یک نمایش بی نقص برابر بولیوی همراه بود با یک رکورد بزرگ دیگر که مسی موفق شد در تیم ملی کشورش بشکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و بارسلونا موفق شد با یک نمایش خارق العاده در دیدار برابر بولیوی هم دو بار گلزنی کند و هم یک پاس گل بدهد تا تیمش یک پیروزی راحت را برای صعود به مرحله بعد کسب کند.

مسی همچنین با حضور در ترکیب تیمش در این مسابقه موفق شد یک رکورد بزرگ دیگر را در تاریخ تیم ملی کشورش جا به جا کند. او پس از بازی دیشب موفق شد خاویر ماسکرانو، بازیکن دفاعی پرآوازه کشورش را پشت سر بگذارد و بیشترین بازی ملی در تاریخ آرژانتین را به نام خود ثبت کند.

لئو مسی همچنین توانست تعداد گل‌های ملی خود برای آلبی سلسته را به عدد ۷۵ برساند که در نوع خود بسیار عالی است. ستاره آرژانتینی حالا بیش از هر زمان دیگری در تاریخ تیم ملی کشورش جاودانه شده و مدت‌هاست که بسیاری مطمئن هستند سال‌ها طول می‌کشد تا بازیکنی به بزرگی مسی دوباره ظهور کند.

برخی کاربران فضای مجازی به عملکرد عالی مسی برابر بولیوی اشاره کرده و به تمجید از او پرداختند. کاربری با نام نیک در توئیتر، مسی را یک موجود فضایی خواند و روی هاجسون نیز درباره او گفت: مسی جاذبه را نقض نمی‌کند بلکه آن را به تمسخر می‌گیرد!

کد خبر 503934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.