لوکاکو: رونالدو به من غبطه می‌خورد

زمانی که بلژیک موفق شود جواز صعود را با گذر از تیمی مانند پرتغال کسب کند، مشخص است که بازیکنان تیم برنده صحبت هایی برای به راه انداختن یک جنگ روانی خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رملو لوکاکو ستاره تیم اینتر، نه تنها خود را یک ستاره بزرگ می‌داند بلکه تصور می‌کند شایسته حضور در جمع مدعیان کسب توپ طلا است و ویژگی‌هایی دارد که او را از سایر بازیکنان سطح اول دنیا متمایز می‌کند.

پس از گل دیدنی تورگان هازارد در دیدار بلژیک و پرتغال، یاران رونالدو در جبران ناکام ماندند و از دور مسابقات کنار رفتند. لوکاکو، ستاره تیم اینتر که با رونالدو در سری آ ایتالیا کل‌کل داشته است در اظهارنظری جدید باز هم تلاش کرد تا وارد یک جنگ روانی با فوق ستاره پرتغالی شود.

لوکاکو در صحبت‌های خود راجع به قهرمانی با اینتر و شکست یوونتوس و رونالدو گفته است: به عنوان یک تیم روحیه لازم را برای کسب قهرمانی داشتیم. اول شدن ما اتفاق ساده‌ای نبود و می‌توانم بگویم که در نتیجه یک عملکرد مثال‌زدنی رخ داد. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و حالا منتظر فصل آینده هستیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های رونالدو اظهار کرد: کریستیانو بازیکن به خصوصی است و توانمندی‌های زیادی دارد. واقعاً دوست دارم که توانایی او در کنترل توپ را داشته باشم اما مطمئن هستم که او هم می‌خواهد فیزیک بدنی خوب من را داشته باشد. حس می‌کنم که از این نظر شاید رونالدو به من غبطه بخورد چون این ویژگی من واقعاً کمک کننده است.

ستاره تیم اینتر گفت: فکر می‌کنم که به سطح بالایی رسیده‌ام و از این بابت خوشحالم. باید به تلاش خودم ادامه بدهم چرا که هر چیزی ممکن است و رشد کردن همیشه در گرو تلاش بیشتر و زحمت کشیدن بوده است.

کد خبر 503927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.