تخفیف‌های ویژه شهرداری مشهد برای ساخت‌وسازهای تجاری

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد گفت: به پرداخت‌های نقدی عوارض صدور پروانه تجاری دائم، توسط شهرداری این کلانشهر تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

محمود برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عوارضی که بر افزایش ارزش بهره‌برداری اعیان املاک در نظر گرفته می‌شود، در صورت داشتن سابقه دریافت پروانه تجاری موقت و بر اساس یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر تا سقف ۳۵ درصد مشمول تخفیف خواهد شد.

وی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری کشور در خصوص لغو مصوبه صدور پروانه‌های بهره‌برداری موقت شهرداری، ادامه داد: تنظیم و ارسال لایحه مذکور از سوی شهرداری مشهد با توجه به درخواست متعدد شهروندان و به منظور حمایت از کسب و کار و اقتصاد شهری انجام شده است.

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد با اشاره به جزئیات این مصوبه، افزود: فیش‌های صادره تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ۳۵ درصد، ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ۳۰ درصد و فیش‌های بیشتر از یک میلیارد تومان ۲۵ درصد مشمول تخفیف خواهد شد.

وی با بیان این که استفاده از تخفیف مورد اشاره در این مصوبه صرفاً شامل املاکی خواهد شد که پیش از این از پروانه بهره‌برداری (تجاری) موقت استفاده کردند، گفت: مهلت استفاده از این تخفیف‌ها تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

کد خبر 503924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.