تیم بانوان رسانه مقام دوم مسابقات فوتسال جام کرامت را به دست آورد

مسابقات جام کرامت بانوان با حضور چهار تیم‌ «اعضا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان»، »رسانه ها»، »مربیان» و «داوران» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _دوشنبه ۷ تیر ماه_ مسابقات جام کرامت بانوان با حضور چهار تیم اعضا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان، رسانه، مربیان و داوران برگزار شد.

این رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه لاوی با حضور نرگس قدوسی و گلنار حسینی معاونت ورزش بانوان و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آغاز شد که طبق قرعه کشی در اولین بازی تیم اعضا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان با تیم رسانه‌ها بازی داشت؛ در دومین مسابقه تیم داوران و مربیان باید به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم رسانه و مربیان با غلبه بر حریفان خود به فینال صعود کردند و تیم اعضا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان و داوران برای رده بندی رو در روی هم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مربیان، رسانه‌ها و اعضا و مسئولان هیئت فوتبال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم داوران مقام چهارم را کسب کرد.

عسل قائد علم از تیم رسانه به عنوان بهترین دروازه‌بان، راضیه منصوری از تیم اعضا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان تکنیکی‌ترین بازیکن و فرزانه اسماعیلی زاده از تیم مربیان خانم گل این رقابت‌ها شناخته شدند.

در پایان از داورانی که این رقابت‌ها را قضاوت کردند، تجلیل شد.

همچنین راضیه کشاورز و کیمیا گلپیرا از خبرگزاری ایمنا در تیم فوتسال رسانه حضور داشتند.

کد خبر 503921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.