وزیر صمت درباره ابقا مدیران بازنشسته به نمایندگان مجلس پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی سوالات نمایندگان اصفهان و ورزقان درباره ابقا مدیران بازنشسته و مشکلات حوزه معدن از وزیر صمت خبر داد.

به گزارش ایمنا، روح اله عباس پور با اشاره به نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خبرنگاران گفت: نشست امروز با حضور «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و وزیر به سوالات برخی از نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: سوال «حسین میرزایی» نماینده اصفهان درباره ابقاء مدیران بازنشسته و غیرمتخصص در وزارت صمت در این نشست مطرح شد و وزیر صمت توضیحاتی در این باره ارائه کرد و مقرر شد، به رزم حسینی مهلتی داده شود تا اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.

وی با اشاره به سوال «الهویردی دهقانی» نماینده مردم ورزقان از وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مشکلات موجود در معادن، محور سوال نماینده ورزقان بود که توضیحات لازم ارائه شد و وزیر نیز در این باره مسائل وچالش های مربوط را بیان کرد.

عباس پور خاطرنشان کرد: پس از توضیحات وزیر صمت، مقرر شد، سوال فرآیند خود را طی کرده و به صحن ارجاع شود، اما اگر پیش از ارجاع سوال به صحن مشکلات این حوزه بر طرف شود، سوال پس گرفته خواهد شود.

کد خبر 503789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.