عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم تیرماه

در این بسته خبری از به کارگیری ۲۶ اکیپ عمرانی در بجنورد تا انجام ۵۲۲ عملیات آتش نشانی در سنندج و توقف هزار و ۱۴۲ پروژه ساختمانی از سوی شهرداری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

لوله‌گذاری ۵ هزار متری در شهر ساری

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری در راستای توسعه شبکه آبیاری، بهبود فضای سبز شهری و صرفه‌جویی در مصرف آب، عملیات لوله‌گذاری ۵ هزار متر را در فاز یک کمربندی جنوبی و بلوار امام رضا (ع) اجرایی کرده است.

توقف هزار و ۱۴۲ پروژه ساختمانی از سوی شهرداری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از صدور دستور توقف هزار و ۱۴۲ پروژه ساختمانی از سوی شهرداری به دلیل مغایرت فنی با ضوابط شهرسازی در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

مرمت معابر بجنورد با به کارگیری ۲۶ اکیپ عمرانی

مجتبی پارسا پور، رئیس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری بجنورد با بیان اینکه ناهمواری‌های ریز و درشت در بافت معابر می‌تواند بستر وقوع حوادث رانندگی باشد، گفت: ورود پساب‌های خانگی به معابر که حاوی مواد شوینده است از یک سو و حفاری‌های ناشی از انشعابات در تأسیسات شهری از سوی دیگر از دلایل اصلی تخریب زودهنگام بافت آسفالت شهر است.

ساخت ساختمان و بادگیر باغ دولت‌آباد یزد در مینی ورد ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر در خصوص ساخت بنای این باغ در مجموعه مینی ورد گفت: عمارت و بادگیر خشتی آن و حوض اصلی باغ در مجموعه جهان کوچک در حال ساخت است؛ بنای عمارت با مساحت ۲۱۰ متر مربع از نظر ابعاد نصف ابعاد واقعی و از نظر مساحت یک چهارم ابعاد واقعی و ارتفاع بادگیر ۱۷.۵ متر، نصف ارتفاع بادگیر اصلی ساخته می‌شود.

انجام ۵۲۲ عملیات آتش نشانی در سنندج

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: ۵۲۲ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان سنندجی در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

روان‌سازی ترافیک میدان "شهید کشوری" بابل

مهدی کیانی، شهردار بابل از روان سازی ترافیک میدان شهید کشوری این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وجود بیمارستان بزرگ شهید بهشتی بابل و فعالیت تعداد زیادی از مطب‌های پزشکان در مسیر میدان شهید کشوری شاهد بروز ترافیک سنگین در این میدان هستیم که اجرای این طرح در روان‌سازی ترافیک آن اثرگذار است.

لزوم مناسب سازی حمل و نقل عمومی مراغه

محمد مقتومی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نیازمند مناسب سازی است و در این راستا ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی باید دستورالعمل‌های لازم را اجرا کند.

ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح ایست کار برای ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی گرگان اجرایی می‌شود.

بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی ۱۰۸ فردیس

علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس در این خصوص اظهار داشت: ایستگاه شماره ۱۰۸ آتش نشانی شهرک وحدت به همت معاونت و کارکنان حوزه عمران و امور زیربنایی شهرداری به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان و به مدت ۶ ماه احداث و به بهره برداری رسید.

کد خبر 503752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.