استقرار جوی نسبتا ناپایدار در هفته جاری در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در هفته جاری جوی نسبتا ناپایدار در سطح استان تداوم دارد و در مناطق شرقی، شمالی و مرکز اصفهان خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و هوا یک تا دو درجه گرمتر خواهد شد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار در هفته جاری در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت به سبب گذر امواج ضعیف، آسمان بسیاری از مناطق ابری است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرق، شمال و تا حدودی مرکز استان اصفهان همراه با گرد و خاک محلی است و در مناطق غربی استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا دو درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 503727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.