هزینه پاکسازی علائم تبلیغات انتخاباتی در ساوه ۱۰ میلیارد ریال است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه گفت: طبق ارزیابی ها، پاکسازی شهر از اقلام تبلیغاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی دوره ششم حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

به گزارش ایمنا، عظیم توسلی در این خصوص گفت: با وجود توصیه‌های فراوان مبنی بر لزوم توجه به رعایت پاکیزگی شهر، این مسئله از سوی برخی نامزدها و هواداران شأن نادیده گرفته شد و آنان پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را با استفاده از نوعی چسب بر روی پایه‌های برق، تندیس‌ها، نمادهای شهری، ستون‌ها و جداول چسباندند.

وی ادامه داد: جدا سازی این تراکت‌ها و پوسترهای آغشته به چسب با شستشو امکان پذیر نیست و کارگران زحمتکش شهرداری ناچارند با استفاده از کاردک آنها را جدا کنند که کاری دشوار و زمان بر است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه عنوان کرد: هواداران نامزدهای انتخاباتی در انتخابات اخیر با دیوارنویسی، نصب عکس و پوستر بر دیوارها و مبلمان شهری حدود ۱۰ میلیارد ریال خسارات به شهر ساوه وارد کردند.

توسلی گفت: اکنون برخی پوستر و شعارنویسی در نقاط مختلف شهر، اطراف میادین، بلوارها، تیرهای چراغ برق، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، پست‌های برق و حتی فضای پیاده روها به چشم می‌خورد.

شهر ساوه با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای دو منطقه شهرداری و ۹ عضو اصلی در شورای شهر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 503681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.