نقص فنی عامل تعطیلی جایگاه‌های CNG شهرداری ارومیه است

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: نقص فنی و نداشتن اخذ تایید از سازمان استاندارد عامل تعطیلی جایگاه های CNG شهرداری این کلانشهر است که البته یک جایگاه در حال حاضر درمدار بهره برداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، علی مرشدی در این باره اظهار کرد: شهرداری ارومیه هفت جایگاه سی ان جی دارد که سه جایگاه از خرداد سال گذشته به دلیل ایراد فنی و نداشتن دریافت تأیید از سازمان استاندارد و ناهماهنگی‌های مدیریتی از چرخه بهره برداری خارج شده بود.

وی تصریح کرد: چهار جایگاه بعدی نیز به دلیل موارد مشابه نقص فنی در ماه‌های پایانی سال گذشته و ابتدای سال جاری و نداشتن تمدید قراردادهای تأمین نگهداشت با شرکت‌های دارای صلاحیت از مدار بهره برداری خارج شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: در فاز نخست به سرعت جایگاه رودکی را بازگردانده‌ایم و این جایگاه در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

وی گفت: در گام دیگر، ضمن شناسایی پیمانکار نسبت به انعقاد قرارداد تأمین نگهداشت با شرکت‌ها اقدام کرده‌ایم که با توجه به در دست اجرا بودن و رفع ایراد فنی، جایگاه ساوالان به زودی به مدار بهره برداری بر می‌گردد.

مرشدی افزود: یک جایگاه تا آخر این هفته فعال می‌شود و در صدد هستیم دو جایگاه دیگر را نیز در هفته‌های آتی به مدار برگردانیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 503677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.