گوشی هواوی Nova 8i چه ویژگی‌هایی دارد؟

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود به نام هواوی Nova 8i را در جنوب شرق آسیا عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Nova 8i دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با فناوری پانچ هول در قسمت بالا و سمت چپ است. رزولوشن این صفحه نمایش +Full HD و نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی نیز ۹۴.۷ درصد است. چینش داریره‌ای شکل دوربین‌های اصلی این گوشی بسیار شبیه گوشی‌های Mate 30 پرو است همچنین خمیدگی زیاد گلس پنل پشتی و باریک بودن فریم کناری از جمله دیگر ویژگی‌هایی است که در تصاویر این گوشی به چشم می‌آید.

کلیدهای کنترل صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده است و کلید پاور به عنوان حسگر اثر انگشت گوشی عمل می‌کند. هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این گوشی ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شود که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

به احتمال بسیار زیاد گوشی هواوی Nova 8i به پردازنده اسنپدراگون 662 SoC مجهز خواهد شد. بر اساس رابط کاربری EMU 11 مبتنی بر اندروید 10 OS اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی ارائه نشده است، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

کد خبر 503655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی سمین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    گوشی های نوا همیشه قدرتمند ظاهر شدن، اگه قراره نوا هشت آی از سری شش اسنپدراگون استفاده کنه، همون بهتر که تولید نشود، نسل قبلی با کایرین 810 به بازار آمد که با سری هشت اسنپدراگون برابری میکرد.