ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۳ به روز می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساخت و نصب تعداد ۳۵ سایبان طرح جدید در ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه با هزینه‌ای بیش از هفت میلیارد ریال در دست اقدام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به تجهیز و ایمن سازی ایستگاه‌های اتوبوس با طرح جدید، اظهار کرد: تعداد هشت سایبان در سال گذشته تهیه و نصب شد که با استقبال خوب شهروندان تعداد ۳۵ دیگر نیز با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال تا پایان سال جاری ساخته و نصب خواهد شد.

وی افزود: از خصوصیت‌های این ایستگاه‌های جدید می‌توان به قابلیت نصب نمایشگر و نقشه راهنمای مسیر اتوبوس، زیبایی بیشتر و سازگاری با سبک معماری سنتی اصفهان اشاره کرد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: تعداد ۱۳۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس طرح قدیم در منطقه وجود داشته که تا پایان سال‌جاری ۳۰ درصد از آن نوسازی می‌شود.

وی به اقدام دیگر اداره ترافیک منطقه اشاره و تصریح کرد: با توجه به راه اندازی مسیر اتوبوس ادامه خیابان هشت بهشت از خیابان فرشادی، عملیات تعریض این خیابان به طول ۵۵۰ متر از عرض هشت متر به عرض ۱۱ متر انجام شده است.

کارگر افزود: عملیات احداث دو ایستگاه اتوبوس نیز در این خیابان انجام شده که هزینه کل این پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 503650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    لطفااتوبوسهای بلوار شفقم درست کنید یا حداقل تعدادشونو زیاد کنید یا ایستگاه با سایه بون زیبا بزنین که مجبوربه ایستادن تو افتاب نباشیم