گوشی شیائومی Mi 11 Lite امروز در هند به فروش می‌رسد+ مشخصات

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 Lite امروز برای اولین بار در بازار هند عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی هفته گذشته گوشی شیائومی Mi 11 Lite را در هند عرضه کرد، کاربران می‌توانستند از تاریخ ۲۵ ژوئن این محصول را سفارش دهند و از امروز در سه رنگ مرجانی، آبی و مشکی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون کوالکام 732G مجهز شده است و با رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 2.2 همراه شده است و از دو سیم کارت، شبکه 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ و فناوری GNSS پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی جدید شیائومی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته روی نمایشگر نیز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است علاوه بر این گوشی شیائومی Mi 11 Lite با استفاده از رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴.۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 503649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.