هلند صفر- جمهوری چک ۲/ اولین شگفتی جام با حذف نارنجی مدعی

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های هلند و جمهوری چک در ورزشگاه پوشکاش آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر جمهوری چک به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های هلند و جمهوری چک

ورزشگاه: پوشکاش آرِنا (بوداپست، مجارستان)

گل‌ها: توماس هولز (دقیقه ۶۸) و پاتریک شیک (دقیقه ۸۰) برای جمهوری چک

اخراج: ماتیس دلیخت (دقیقه ۵۵) از هلند

هلند: مارتن استکلنبرگ، دنزل دامفرایز، ماتیس دلیخت، استفان دفرای، دالی بلیند (۸۱- جورین تیمبر)، پاتریک فن آنهولت (۸۱- استیون برگهویسجورجینیو واینالدوم، ممفیس دپای، مارتن درون (۷۳- ووت وگهورستدونیل مالن (۵۷- کوئینسی پرومس) و فرنکی دیونگ

سرمربی: فرانک دی بوئر

جمهوری چک: توماس واچلیک، ولادیمیر کوفال، اوندری چلوستکا، توماس کالاس، پاول کادرابک، توماس سوچک، توماس هولز (۸۵- آلکس کرال)، لوکاس ماسوپوست (۷۹- جاکوب یانکتوآنتونین باراک (۲+۹۰- میچال سادیلکپتر سوچیک (۸۵- آدام هلوزک) و پاتریک شیک (۲+۹۰- میشل کرمنسیک)

سرمربی: یاروسلاو شیلهاوی

داور: سرگی کاراسف (روسیه)

شرح بازی:

دیدار حساس دو تیم چک و هلند در حالی برگزار می‌شد که پیش بینی می‌شد هلند پیروز میدان باشد و راهی مرحله بعد شود اما چک که همیشه رقیبی سرسخت برای هلند بوده است در این بازی هم گربه سیاه این تیم شد.

همه چیز از اخراج ماتیس دلیخت آغاز شد، اخراجی که روی سر خوردن او و خطا روی مهاجم چک انجام شد که در موقعیت تک به تک قرار داشت.

چک بعد از این گل با استفاده از ۱۰ نفره شدن حریف موفق شد دو بار دروازه هلند مدعی را باز کند تا اولین شگفتی جام خیلی زود در یک هشتم نهایی رخ دهد و تیم مدعی هلند حذف شود.

شرح گل‌ها:

۱- ۰ (دقیقه ۶۸- چک) - سانتر ارسالی از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر کالاس به سمت دیگر دروازه زده شد تا توماس هولز در تیر دیگر با ضربه سر دروازه هلند را باز کند.

۲-۰ (دقیقه ۸۰- چک) - در یک ضد حمله سریع توپ در محوطه جریمه هلند به هولز رسید تا او توپ را برای شیک مهیا کند و گل دوم هم به ثمر برسد.

کد خبر 503579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.