افزایش تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی بندر بوشهر

شهردار بوشهر از افزایش تجهیزات عملیاتی ناوگان آتش‌نشانی در شهرداری بندر بوشهر خبر داد و گفت: با خرید تجهیزات به اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال شمار تجهیزات عملیاتی ناوگان آتش نشانی شهرداری بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صالحیان در اینستاگرام نوشت:

سازمان آتش نشانی شهردار بندر بوشهر به تجهیزات انفرادی از جمله اورکت، دستکش، کلاه، چکمه، دستگاه تنفسی، ماسک، چراغ قوه و مجستیک مجهز شده است همچنین خودروهای اطفا حریق به شیلنگ‌های ۱.۵ و ۲.۵ اینچ، فک نازل و خودروی امدادی به طناب امداد و نجات تجهیز شده‌اند.

تجهیز ناوگان آتش نشانی اقدامی مهم در راستای افزایش سطح کمی و کیفی نیروهای آتش نشان در زمان بروز حوادث است که این مهم همواره یکی از اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر است. بدون شک با وجود یک ناوگان مجهز است که در جریان حوادثی مانند آتش سوزی میزان خسارت وارده به شهروندان کاهش پیدا می‌کند.

نیروی‌های آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر از جمله عملیاتی‌ترین نیروهای شهرداری هستند که همواره در شرایط سخت توانایی و کارآمدی خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

با این حال امید است شهروندان نیز انجام اقدام‌های پیشگیرانه و ایمنی را مورد توجه دقیق خود قرار دهند تا احتمال وقوع حوادث ناگوار به حداقل برسد.»

کد خبر 503525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.