عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم تیرماه

در این بسته خبری از نصب وسایل بازی کودکان برای خرمشهر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تا جدول گذاری معابر شهری زرند با هفت هزار متر طول و تلاش گسترده آتشنشانان گرگان برای اطفاء ۱۱ مورد حریق را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انجام ۲۴ عملیات آتش نشانی در قزوین طی ۲۴ ساعت

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای عملیاتی این سازمان در ۲۴ عملیات شرکت کردند.

آسفالت سه خیابان بیرجند با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند با بیان اینکه خیابان‌های انقلاب، شهید کوشه‌ای و کلاه دوز به متراژ ۳۵ هزار متر مربع روکش آسفالت شد، گفت: ۵ هزار تن آسفالت در این محدوده استفاده شده که هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

برپایی کاروان‌های شادی رضوی در اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و هفته کرامت، همگام با سایر ادارات اقدام به برگزاری جشن شادی در نقاط مختلف اسلامشهر کرد؛ این جشن‌ها در قالب کاروان‌های شادی رضوی با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) برپا شد.

نصب وسایل بازی کودکان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در پارک بیان خرمشهر

مجموعه وسایل بازی کودکان با ظرفیت همزمان ۷۵ نفر به طول سی متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اهدایی توسط خیرین در پارک بیان خرمشهر نصب و به بهره برداری رسید تا کودکان بتوانند با استفاده از ظرفیت این مجموعه، ورزش، تفریح و بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.

تلاش گسترده آتش نشانان گرگان برای اطفا ۱۱ مورد حریق در یک روز

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از تلاش گسترده نیروهای این سازمان برای خاموش کردن آتش سوزی‌های روز گذشته خبر داد و گفت: آتش سوزی‌ها در مجموع توسط ۶۰ آتش‌نشان و ۱۸ خودروی اطفا مهار شد.

شهرداری بجنورد مجهز به استاندارد مصالح سنگ شکن شد

هادی زراعی، شهردار بجنورد اظهار کرد: در بحث توسعه و ارتقای کیفیت تولید مصالح سنگ شکن، شهرداری بعد از پیگیری قریب به دو سال موفق به اخذ پروانه استاندارد مصالح تولیدی شد؛ لازمه صدور این پروانه از اداره کل استاندارد کشور انتصاب مدیر کنترل کیفیت و تأسیس آزمایشگاه برای کنترل کیفی محصول است که بلافاصله اقدام به رفع موانع کردیم.

ادامه عملیات بتن ریزی پارکینگ طبقاتی فلکه چهارم فردیس

مجتبی کیانی، سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس با اعلام این خبر اظهار داشت: فاز اول پروژه پارکینگ طبقاتی با قرارداد به مبلغ پنج میلیارد به مدت ۶ ماه جهت تکمیل فونداسیون و ستون‌های تراز منفی یک و بتن ریزی در حال اجرا است.

نصب ۲ دستگاه خودپرداز بانک بنا به درخواست شهرداری قدس

بنا به درخواست شهرداری قدس، بانک شهر در راستای تکمیل امکانات رفاهی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲ عدد دستگاه ATM در ساختمان اورژانس و پذیرش این بیمارستان نصب کرد.

جدول گذاری معابر شهری زرند با ۷۰۰۰ متر طول

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند در بازدید از روند جدول گذاری معابر شهری به اهمیت و ضرورت مسائل عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی علاوه بر توسعه و آبادانی شهر تحولات ساختاری مثبتی در سطح مناطق شهری ایجاد می‌شود که می‌تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

پاک بانی که کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند

علی اکبر محمودی، شهردار شهر دیزیچه گفت: مهدی قلی یزدانی یکی از کارگران خدمات شهرداری که بسیار زحمت کش است در روزهای گذشته برای بار دوم کیف ارزشمندی که حامل سکه طلا، پول و کارت‌های بانکی بوده است را در هنگام کار پیدا می‌کند؛ این کارگر در اولین فرصت با یکی از کسبه محل شماره تلفن صاحب کیف را پیدا کرده و در کوتاه‌ترین زمان آن را تحویل شخص می‌دهند.

کد خبر 503499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.