اولویت شورای ششم مشهد رفاه زائران امام رضا (ع) است

عضو منتخب شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در تلاشیم با فراهم کردن تسهیلات و امکانات بیشتر در جهت تامین رفاه حال زائران امام رضا(ع)، تعداد روزهای اقامت آن‌ها در مشهد را افزایش دهیم.

حسین موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که شورای شهر در دوره ششم، اولویت‌های خود را به امر زائر اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید مشهد یک شهر زائرپذیر بوده و وجود بارگاه امام رضا (ع) به لحاظ گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر میانگین اقامت هر زائر در مشهدالرضا کمتر از دو روز است که ما در تلاشیم با فراهم کردن تسهیلات و امکانات بیشتر در جهت تامین رفاه حال زائرین علی بن موسی‌الرضا (ع) این رقم را ارتقا دهیم.

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد ادامه داد: زائری که با هزینه شخصی و امکانات خودش پا به مشهد مقدس می‌گذارد باید تا جای ممکن به او خدمت‌رسانی کرد که امیدواریم دولت جدید نیز به این امر اهتمام کرده و اعضای شورا را در به انجام رساندن پروژه‌های زیرساختی و عمرانی یاری کند.

موحدیان با تقدیر از عملکرد شورای پنجم شهر مشهد خاطرنشان کرد: همه ما در کارنامه خود نقاط ضعف و قوت داریم و هیچ کس از اشتباه مبرا نیست. قطعاً اعضای شورای پنجم هم که از منتخبین همین مردم بوده‌اند تمام تلاششان در جهت خدمت‌رسانی به مردم است؛ ما نیز در شورای ششم سعی داریم با حداکثر توان نقاط ضعف را برطرف کنیم.

کد خبر 503486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.