گوشی ردمی Note 10T چه ویژگی‌هایی دارد؟+ قیمت

گوشی ردمی Note 10T به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز است و در سه نسخه عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند ردمی Note 10T دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی +FHD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی پانچ هول به کار رفته در این گوشی دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است و قادر است ویدئوهای تایم لپس را ثبت کند. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی ردمی Note 10T به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز است که یک چیپست 5G است. این گوشی در سه نسخه عرضه خواهد شد: نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نسخه دوم دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه سوم دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. حافظه رم به کار رفته از نوع LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی داخلی نیز UFS 2.2 است.

علاوه بر این، حسگر اثر انگشت گوشی ردمی Note 10T در لبه کناری آن تعبیه شده است، این گوشی از فناوری تشخیص چهره AI بهره می‌برد. محصول ذکر شده با استفاده از رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. در حال حاضر این گوشی تنها در یک نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس است. این گوشی در رنگ‌های سبز، آبی، نقره‌ای و خاکستری و با قیمت ۳۰۵ دلار در بازار عرضه شده است.

کد خبر 503391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.