شایعه استعفایم صحت ندارد/ دلیل تأخیر رای کمیته استیناف مشخص نیست!

تیم ذوب آهن این فصل وضعیت خوبی را در لیگ بیستم تجربه نمی‌کند. از طرفی خطر سقوط به دسته پایین‌تر بیخ گوش گاندو ها قرار دارد و از طرف دیگر لیگ برتر به درازا کشیده و به نوعی برای تیم‌ها طاقت‌فرسا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت این روزهای باشگاه ذوب آهن و شایعه استعفای مدیر عامل باشگاه بهانه‌ای شد تا با مجتبی فریدونی به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص وضعیت باشگاه صحبت کنید؟ پرداختی به بازیکنان تیم در این فصل تا این لحظه به چه میزان بوده است؟

همه چیز طبق روال طبیعی پیش می‌رود. موضوع پرداختی‌ها موضوع مهمی نیست اما حدود ۶۰ درصد از قراردادهای مجموعه تیم را پرداخت کرده‌ایم و مشکلی از این لحاظ نداریم. وضعیت تیم هم خوب است اما لیگ برتر همانطور که شاهد آن هستید تعطیلی زیادی داشته و به نوعی برای تیم‌ها طاقت‌فرسا شده است. چهار بازی انجام می‌دهیم یک ماه تعطیلی می‌شود و دوباره به بازی‌ها می‌رسیم و باز تعطیلی پیش می‌آید. در این مدت سعی کرده‌ایم با تمرین و اردوی مختلف تیم را در شرایط بازی نگه داریم. امیدوارم که شرایط بهتر شود.

با نتایجی که از سوی گاندوها به دست آمده فکر می‌کنید تیم شما بتواند در لیگ بماند؟

امیدوارم که در لیگ بمانیم. کادر فنی تلاش زیادی برای تیم می‌کند و قطعاً با همت بازیکنان ماندنی هستیم.

در حال حاضر انتظار رأی کمیته استیناف را می‌کشید.گویا این سه امتیاز برای ذوب آهن حیاتی شده است؟

بله منتظر هستیم. ظاهر روزهای اخیر جلسه‌ای داشته‌اند اما هیچ خبری از رأی قطعی نیست. نمی‌دانم دلیل تأخیر در این موضوع چیست؟!

در بازی تیم ذوب آهن با ماشین سازی در هفته هفدهم هم حریف چند دقیقه‌ای را ۱۲ نفره بازی کرد. از طرف مجموعه ذوب آیا شکایتی به کمیته انضباطی شد؟

از سوی تیم ما هیچ اعتراضی انجام نشد. زعم ما در آن زمان این بود که دو دقیقه بازیکنی در ترکیب تیم قرار گرفته و موضوع مهمی نیست. اما حالا در دیدار سایپا و پیکان به یک موضوع مهم تبدیل شده در حالی که بازیکن اضافه تیم پیکان که چند دقیقه‌ای بازی کرده هیچ تأثیری در روند مسابقه نداشته.

روزهای اخیر در جشن ۵۳ سالگی باشگاه رئیس کارخانه ذوب آهن تاکید زیادی بر ورزش همگانی در باشگاه داشت. آیا حمایت‌های خوبی از ورزش قهرمانی مجموعه شما شده است؟

ذوب آهن هم ورزش همگانی دارد و هم ورزش قهرمانی. هر دو نوع ورزش در دستور کار است و هیچ غفلتی در هر یک نمی‌شود. حمایت از کارخانه هم در هر دو ورزش انجام می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت نیست.‌

بودجه پیشنهادی شما برای مجموعه باشگاه مورد تأیید هیئت مدیره قرار گرفته است؟

هنوز بررسی‌ها از سوی هیئت مدیره در حال انجام است. ذوب آهن تنها رشته فوتبال ندارد و در دیگر رشته‌ها فعالیت می‌کنیم. به طور مثال در دو میدانی، وزنه برداری و دیگر رشته قرار است برنامه خوبی تنظیم شود. امیدوارم که برای موفقیت در همه رشته‌ها بودجه خوبی برای امسال از سوی هیئت مدیره مورد تأیید قرار گیرد.

از دیگر رشته‌ها صحبت شد. در بسکتبال بازیکنان مطرحی را جذب کردید؟

بله سعی کردیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. تقریباً استخوان بندی سال گذشته در تیم حفظ شد و تلاشمان این است تا در لیگ بسکتبال جز مدعیان باشیم.

روزهای اخیر شایعه استعفای شما به دلیل عدم حمایت‌های مؤثر از سوی کارخانه مطرح شد. آیا این موضوع صحت دارد؟

استعفا؟ کجا استعفا داده‌ام. اولین بار است چنین چیزی می‌شنوم.‌

شنیده‌ایم به دلیل عدم حمایت‌های مورد انتظارتان تصمیم به استعفا داشته‌اید. آیا این مورد را تأیید می‌کنید؟

نه هیچ اتفاقی نیفتاده. حمایت‌ها برقرار بوده و همه چیز خوب و طبق روال معمول پیش می‌رود و هیچ نگرانی از این بابت نیست.

و اما حرف آخر؟

تمام مجموعه مدیریتی و فنی باشگاه برای موفقیت ذوب آهن تلاش خواهند کرد. امیدوارم تیم ذوب آهن نیز در لیگ برتر با تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم در هفته‌های آتی نتایج خوبی بگیرد تا سال آینده شاهد یک ذوب آهن قوی باشیم.

کد خبر 503355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.