ولز صفر- دانمارک ۴/ صعود مقتدرانه به جمع ۸ تیم

تیم ملی دانمارک با پیروزی برابر ولز به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ولز و دانمارک در ورزشگاه یوهان کرایوف آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر صفر دانمارک به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های ولز و دانمارک

ورزشگاه: یوهان کرایوف آرِنا (آمستردام، هلند)

گل‌ها: کسپر دالبرگ (دقایق ۲۷ و ۴۸)، یواخیم مائهله (دقیقه ۸۸) و مارتین بریت ویت (دقیقه ۴+۹۰) برای دانمارک

اخراج: هری ویلسون (دقیقه ۹۰+۱) از ولز

ولز: دنی وارد، بن دیویس، جو رودون، جو آلن، آرون رمزی، گرث بیل، کیفر مور (۷۸- رابرتس)، کانر رابرتز (۴۱- ویلیامز)، جو مورل (۵۹- ویلسون)، دنیل جیمز (۷۸- بروکس) و کریس مفام

سرمربی: راب پیج

دانمارک: کسپر اشمایکل، یانیک وسترگارد، سیمون کیائر (۷۷- اندرسن)، یواخیم مائهله، آندریاس کریستنسن، توماس دیلینی (دقیقه ۶۰- ینسن)، مارتین بریت‌ویت، کسپر دالبرگ (۶۹- کورنلیوس)، میکل دامسگارد (۶۰- نورگارد)، ینس اشترایگر (۷۷- بویلسن) و پیر امیل هویبرگ

سرمربی: کسپر هیولماند

داور: دنیل زیبرت (آلمان)

شرح بازی:

اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بین دو تیمی برگزار می‌شد که مرحله گروهی را با قرار گرفتن در رتبه دوم به پایان رساندند. رقابت دو تیم در آغاز متعادل بود اما رفته رفته این دانمارک بود که بر بازی مسلط شد و موفق شد در دقیقه ۲۷ با ضربه زیبای دالبرگ از حریف پیش بیفتد.

دانمارک که نیمه نخست را با ارائه یک بازی خوب به سود خود به پایان رسانده بود در آغاز نیمه دوم هم باز توسط دالبرگ به گل رسید تا تضمین برتری خود را دو گله کرده باشد. در ادامه هرچند ولز فشار زیادی برای زدن گل آورد اما دانمارک با ارائه یک بازی منطقی اجازه خلق موقعیت به ولزی‌ها نداد و حتی گل‌های سوم و چهارم را هم در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند تا یاران گرت بیل اولین تیم حذف شده یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرند.

دانمارک با پیروزی در این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار هلند و جمهوری چک دیدار می‌کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۲۷- دانمارک) - حرکت در عرض دالبرگ پشت محوطه جریمه ولز با شوت زیبای او همراه شد و دروازه ولز باز شد.

۲-۰ (دقیقه ۴۸- دانمارک) - دفع ناقص مدافع ولز درون محوطه جریمه توپ را جلوی پای دالبرگ انداخت تا او با یک ضربه محکم دروازه ولز را برای دومین بار باز کند.

۳-۰ (دقیقه ۸۸- دانمارک) - در یک ضد حمله توپ در سمت راست محوطه جریمه ولز به مائهله رسید که او با یک تو سر توپ مدافع ولز را کنار گذاشت و با ضربه پای چپ دروازه ولز را باز کرد.

۴-۰ (دقیقه ۶+۹۰- دانمارک) - در آخرین ثانیه‌های بازی این بریت ویت بود که با پاس کورنلیوس درون محوطه جریمه ولز صاحب توپ شد و با دریبل مدافع مستقیم و یک ضربه دقیق دروازه ولز را برای بار چهارم باز کرد.

کد خبر 503331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.