هافبک مدرن فوتبال اروپا وراتی است

ستاره ۲۸ ساله یکی از کامل‌ترین هافبک‌های فوتبال جهان است اما بسیاری هنوز در انتظار اثرگذاری‌اش در یک تورنمنت بزرگ هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مارکو وراتی در ترکیب پی اس جی تبدیل به هافبک خلاق و مدرنی شده است که تقریباً هر تیمی در اروپا دوست دارد یک نفر مانند او را در لیست تیمی‌اش داشته باشد.

وراتی، هافبک ایتالیایی تیم پاریس سن ژرمن بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و در عین حال ۲۷ جام نیز به دست آورده است با این حال هنوز عده‌ای هستند که توانمندی‌های او را دست کم می‌گیرند.

مارکو به خوبی توانست در بازی گروهی آخر یورو طی مسابقه‌ای که هفته گذشته برگزار شد کمک شایانی به تیم ملی کشورش کند تا ایتالیایی‌ها با سه گل تیم ملی ولز را شکست دهند این در حالی است که با از دست دادن مسابقات ۲۰۱۶ در فرانسه به دلیل مصدومیت و با توجه به  موفق نبودن ایتالیا در صعود به مسابقات بین‌المللی روسیه در سال ۲۰۱۸، وراتی تنها دو بار در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشته و از آن زمان حتی در یک تورنمنت بزرگ بین‌المللی نیز ظاهر نشده بود.

ترکیبی از بدشانسی، آسیب دیدگی و گاهی بی نظمی باعث شد تا وراتی آنچنان که باید و شاید مورد توجه فوتبال دوستان و کارشناسان قرار نگیرد با این وجود، مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا هرگز به فکر کنار گذاشتن او از ترکیب تیمش در مسابقات یورو نبود. او می‌دانست که وراتی ارزش صبر را دارد و حالا این بازیکن تبدیل به یک هافبک مدرن شده است.

کد خبر 503252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.