اجرای سامانه جامع بلیت فروشی الکترونیک در باغ گل‌ها

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سامانه جامع بلیت فروشی الکترونیک در محل باغ گل‌ها نصب و راه‌اندازی شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری اصفهان، اظهار کرد: الکترونیکی کردن فعالیت‌ها موجب افزایش سرعت در کار خدمت‌رسانی، ارتقای بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات می‌شود و عملیاتی کردن این فرآیند، ظرافت کار و فعالیت هر سازمان در امر خدمت‌رسانی به شهروندان را نشان می‌دهد.

وی به لزوم اجرایی شدن ارائه تمام خدمات شهروندی به صورت الکترونیک، تصریح کرد: با توجه به شرایط حادث شده از شیوع بیماری کرونا همچنین لزوم کاهش مراجعات حضوری شهروندان و متقاضیان خدمات، شهرداری اصفهان بر آن شد تا با توان حداکثری همه خدمات حضوری خود را که پتانسیل الکترونیکی شدن دارند به منظور رعایت حال شهروندان و سهولت کار آن‌ها همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الکترونیکی کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در این راستا حوزه معاونت خدمات شهری به عنوان یکی از حوزه‌های پیشگام در این زمینه با کمک و همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی زیرساخت‌های ارائه خدمات خود به شهروندان و متقاضیان در موضوعات مختلف، به صورت الکترونیکی پیاده‌سازی کرده و پس از طی مراحل پالایش و ارزیابی نهایی بیش از ۴۴ خدمت را به صورت الکترونیکی ارائه کرد.

وی ادامه داد: الکترونیکی کردن خدمات، پویایی سازمان را در پی خواهد داشت در همین راستا تلاش شده است به سرعت و با دقت به سمت ارائه خدمات از راه دور قدم برداریم.

امیری با اشاره به اجرایی شدن سامانه جامع بلیت فروشی الکترونیک در باغ گل‌ها، گفت: با توجه به لزوم ایجاد سامانه فروش الکترونیک بلیت اماکن تفریحی و تفرجی جهت ارائه خدمات سریع‌تر و با کیفیت بهتر همچنین حذف تماس‌های انسانی در ایام شیوع بیماری کرونا این سامانه در محل باغ گل‌ها نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این سامانه با همکاری اصفهان کارت و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان پیاده سازی شده و امکان لینک با سایر اماکن تفریحی و خدماتی که از بستر کارت شهروندی اصفهان استفاده می‌کنند (مانند باغ پرندگان، مجموعه تفریحی صفه، شهر رویاها و…) را دارا است به نحوی که کاربر امکان استفاده از بلیت الکترونیک را با یک بار شارژ اصفهان کارت در کلیه اماکن یاد شده دارد.

کد خبر 503248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.