پیش‌بینی بورس فردا ۶ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

بیش بینی می‌شود بازار یکشنبه رشدی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ششم تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روند معاملات به صورت کلی متفاوت شده است، با وجود آنکه این انتظار ایجاد شده بود، پس از یک روند اصلاحی سنگین وارد دوران الگوی ساید شویم (رنج یا بدون تغییر) این موضوع محقق نشد و بازار وارد یک بازار گاوی (بازار صعودی) شده است.

البته بسیاری از گروه‌های بازار مانند سرمایه گذاری‌های چند رشته‌ای، فلزات اساسی، پتروشیمی‌ها، پالایشی‌ها، دارویی‌ها و معدنی‌ها روند صعودی بازار را شکل داده‌اند، ورود پول به بازار نیز بیشتر شده است.

قیمت نفت و سایر کامودیتی‌ها همچنان روند صعودی دارد، قیمت دلار بازار آزاد نیز در محدوده ۲۴ هزار تومان است و آن انتظاراتی که در خصوص دلار ۱۵ هزار تومانی بود از بین رفته است.

آمارهایی در خصوص حجم نقدینگی و پایه پولی منتشر می‌شود که نگران کننده است و پیش بینی می‌شود بازارهای مالی زودتر به استقبال صعود می‌روند، روند رشد نقدینگی با آهنگ ۳۰ درصد اگر در سال آینده محقق شود نیز می‌تواند مجدد تورمی مانند سال جاری را محقق کند، یعنی دلار بالاتر از ۳۰ هزار تومان را خواهد دید که به معنای رشد مناسب شاخص کل بورس نیز خواهد بود، لذا در این قیمت‌ها پیشنهاد به خرید و نگهداری بلند مدت می‌شود.

بیش بینی می‌شود بازار یکشنبه رشدی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد را ثبت کند.

کد خبر 503239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    یکی از عالی ترین بخش های سایت همین پیش بینی فردای بورس هست.. عالیه
  • غلامی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    من چند وقته که با این سایت آشنا شدم .ولی تو همین مدت کم تمام پیش بینی های کارشناستون درست بوده .باز هم تاکید میکنم توی این چند روز رو من شاهدش هستم