معابر اصلی زنجان آسفالت می‌شود

شهردار زنجان با اشاره به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اصلی این شهر در هفته جاری، گفت: حفاری شرکت‌های حفار در بدتر شدن وضعیت سطح خیابان‌ها مزید بر علت شده است.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی یگانه اظهار کرد: یکی از گلایه‌های اصلی شهروندان زنجانی، وضعیت نامطلوب آسفالت برخی خیابان‌های شهر است که برای بهبود این وضعیت با مشخص شدن پیمانکار، عملیات آسفالت‌ریزی در تعدادی از معابر اصلی شهر طی هفته جاری آغاز خواهد شد؛ البته امسال بودجه شهرداری با کمی تأخیر ابلاغ شد که این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت.

وی تصریح کرد: متأسفانه قیمت آسفالت در دو سال گذشته به شکل فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و همین موضوع، کار را برای شهرداری‌ها کمی سخت‌تر کرده است؛ به طور مثال هزینه آسفالت‌ریزی یک معبر در شهر زنجان ۲.۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته که اگر این رقم را تسری دهیم، قطعاً هزینه‌ها بسیار بالا بوده و با درآمدهای شهرداری کار را مشکل کرده است.

شهردار زنجان با تاکید بر استفاده از آسفالت با کیفیت، افزود: یکی از الزامات شهرداری به پیمانکاران، استفاده از آسفالت باکیفیت است که در این راستا نظارت‌های دقیقی نیز بر امور انجام می‌شود و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از شرکت‌های حفار درخواست داریم برنامه حفاری خود را قبل از عملیات آسفالت‌ریزی شهرداری انجام دهند تا هزینه مضاعف به شهر و شهروندان تحمیل نشود و قطعاً این امر رضایت‌مندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کد خبر 503156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.