۱۰ تیرماه شهربازی سمنان افتتاح می شود

شهردار سمنان گفت: شهر بازی بزرگ سمینا با هدف ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان و کودکان ۱۰ تیرماه سال جاری با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افتتاح می شود.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تلاش دوره پنجم مدیریت شهری سمنان برای افزایش زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک، اظهار کرد: در سال گذشته سمنان به عنوان یکی از ۱۲ شهر پایلوت دوستدار کودک ایران از سوی یونیسف معرفی شد و شهرداری سمنان تلاش خود را در جهت کسب این برند بین‌المللی افزایش داد.

وی با بیان این که در سال گذشته پارک هوشمند کودک برای اولین بار در سمنان افتتاح شد، افزود: داشتن تفریحات سالم از نیازهای اساسی کودکان و خانواده‌ها است که نقش مؤثری در شادابی جامعه و افزایش نشاط اجتماعی دارد از این جهت در کنار تعبیه پارک هوشمند، ایجاد شهربازی در دستور کار قرار گرفت.

ناظم رضوی تصریح کرد: شهربازی سمینا در بوستان سیمرغ با مساحت حدود هفت هکتار احداث شده است و فضای قبلی شهربازی توسعه پیدا کرده و وسایل و دستگاه‌های متنوعی افزوده شده است و فضا و امکانات تفریحی مناسبی را برای کودکان و خانواده‌ها و به طور کلی گذران اوقات فراغت و داشتن سرگرمی‌هایی فارغ از مشکلات روزمره به وجود آورده است.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه شهربازی بزرگ سمینا با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین شهروندان و کودکان افتتاح می‌شود.

کد خبر 503142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.