گوشی Poco F3 GT چه ویژگی‌هایی دارد؟+ قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی POCO F3 GT به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M2104K10l متعلق به گوشی هوشمند POCO F3 GT است که قرار است در سه ماه سوم سال جاری عرضه شود. لیست BIS نشان می‌دهد که این محصول به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی POCO F3 GT دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

این گوشی با استفاده از رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 OS اجرا می‌شود. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است.

گوشی POCO F3 GT به پردازنده دایمنستی ۱۲۰۰ مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است. انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری پنج هزار و ۶۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. شنیده‌ها حاکی است این محصول تقریباً با قیمتی بین ۳۳۵ تا ۴۰۲ دلار در بازار هند عرضه خواهد شد.

کد خبر 503141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.