افتتاح فاز نخست بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان تیرماه امسال

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان شامل سالن گل‌های شاخه بریده و همچنین سالن ابزار گل، نهاده‌های کشاورزی تا پایان تیرماه امسال افتتاح می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان به عنوان پروژه‌ای بسیار حائز اهمیت در شرق شهر اصفهان در حال احداث است.

وی با بیان این که محوطه سازی و گل کاری قسمت‌هایی از این بازار نیز در حال انجام است، افزود: سالن گل‌های شاخه بریده بازار به وسعت شش هزار و چهارصد مترمربع شامل ۳۶ غرفه گل سرشاخه برای عرضه گل تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در کنار این سالن فضای دو هزار و ۵۰۰ مترمربعی برای عرضه ابزار گل و نهاده‌های کشاورزی در نظر گرفته شده که این سالن نیز تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه بازار گل و گیاه ارغوان شامل هفت محله است که محله‌های گلشن، امروز و بخشی از محله سبز احداث شده‌ است همچنین بخش عمده‌ای از تأسیسات زیربنایی مجموعه به همراه پارکینگ تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: محوطه سازی پروژه هم اکنون توسط پیمانکاران در حال اجرا بوده و پست‌های داخلی برق و ساختمان‌های نگهبانی مجموعه نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی ادامه داد: پس از افتتاح فاز نخست بازار، در فاز دوم سایر ساختمان‌های موجود در بازار شامل سالن پرندگان زینتی، ماهیان زینتی، سالن‌های باغ و باغچه و گل‌های آپارتمانی، کاکتوس، فضاهای آموزشی و فضاهای اداری احداث خواهند شد که اجرای سالن‌های گل‌های آپارتمانی و باغ و باغچه در یک فضای ۱۰ هزار متر مربعی به همراه سالن ماهیان زینتی همزمان با افتتاح سالن ابزارآلات، کود و سم و گل‌های شاخه بریده، پایان تیرماه کلنگ زنی خواهند شد.

کد خبر 503098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.