مس رفسنجان صفر _ پرسپولیس یک/ یار تعویضی گل محمدی نتیجه بازی را عوض کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان را در زمین خود شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ چهارم تیرماه _ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف مس رفسنجان است که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس

ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان

داوران: جواد رحیم زاده، مهدی الوندی، فرزاد بهرامی و یعقوب آشوری

ناظر: خداداد افشاریان

ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، حسن جعفری، عقیل کعبی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، محمدرضا سلیمانی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

مس رفسنجان: حامد نور محمدی (دقیقه ۴۰)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

پرسپولیس: مهدی عبدی (دقیقه ۷۸)

شرح بازی: ربیعی در این دیدار مهدی کیانی و محمد انصاری را در ترکیب اصلی قرار نداده و یحیی گل محمدی هم احسان پهلوان را به جای نورالله‌ی به زمین فرستاده است. تا دقیقه ۱۵ بازی میانه‌های میدان جریان دارد. با توجه به اینکه تیم مس تجربه بازی و تمرین بیشتری روی چمن مصنوعی دارد نسبت به پرسپولیس مسلط‌تر بازی می‌کنند. در دقیقه ۳۵ پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند که داور چنین نظری نداشت و کارت زرد به شهریار مغانلو داد، اما بعد از مدتی نظر خود را عوض کرد، کارت زرد را پس گرفت و پشت محوطه جریمه مس برای پرسپولیس خطا گرفت. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل تلاش می‌کنند ولی موقعیتی خطرناک ایجاد نکردند، از دقیقه ۶۲ عبدی به جای آل کثیر به زمین آمد. دروازه‌بان مس رفسنجان عملکرد خوبی در این بازی دارد، اما در دقیقه ۷۸ مغلوب عبدی شد و گل اول بازی را دریافت کرد. محمد قاضی شانس به تساوی رساندن بازی را داشت ولی با بدشانسی ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. ربیعی در دقیقه ۸۴ و ۸۶ میثم نقی زاده، علیرضا نقی زاده، محمدرضا سلیمانی و مهرداد آوخ را بیرون کشید و مهدی کیانی، محمد قاضی، سجاد آشوری و قائم اسلامی خواه را جایگزین آنها کرد. مغانلو در دقیقه ۸۷ جای خود را به نورالله‌ی داد. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که محمد شریفی به جای امید عالیشاه به زمین آمد و در نهایت بازی به نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: مغانلو در محوطه جریمه مس رفسنجان پاسی رو به عقب به آل کثیر داد که توپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه داوود نوشی‌صوفیانی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: مس رفسنجان در یک ضد حمله سریع به دروازه پرسپولیس رسید که شوت بازیکن مس را حامد لک دفع کرد.

دقیقه ۷۰: بازیکن مس در موقعیتی مناسب توپی در محوطه جریمه پرسپولیس برای سلیمانی ارسال کرد که این بازیکن نتوانست به خوبی از آن استفاده کند.

دقیقه ۷۶: داوود نوشی صوفیانی با ترابی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه محکم این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه سر محمد قاضی با اختلاف کم از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۷۸: بازیکن پرسپولیس پاس بلند در محوطه جریمه جلو تر از مدافعین این تیم برای مهدی عبدی فرستاد که یار تعویضی گل محمدی دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

کد خبر 503046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.