استقرار جوی نسبتا پایدار تا اواسط هفته آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: جوی نسبتا پایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان تداوم دارد و در مناطق شرقی اصفهان خیزش گرد و خاک باعث کاهش دید افقی خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی استان اصفهان همراه با گرد و خاک محلی است و باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطق شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی استان خواهد شد و از روز یک‌شنبه در اکثر مناطق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 503001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.