ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس رفسنجان

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس امروز و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵/‏۱۹‬ مهمان مس رفسنجان خواهد بود. سرخپوشان هنوز هیچ دبلی در لیگ بیستم نداشته‌اند و باوجود گذشت نیمی از دور برگشت، هنوز هیچ حریفی را دو بار نبرده‌اند اما مدافع عنوان قهرمانی لیگ این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان، به مانند بازی رفت تیم محمد ربیعی را شکست دهد. اتفاقی که اگر رخ دهد، چهارمین شکست متوالی مس رفسنجان در لیگ برتر ثبت خواهد شد و از طرف دیگر پرسپولیس این فرصت را پیدا خواهد کرد تا قبل از بازی هفته آینده فولاد و سپاهان، جای شاگردان محرم نویدکیا را در صدر جدول بگیرد.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی در این دیدار حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان ربیعی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، میلاد سرلک و احمد نورالله‌ی هستند. به نظر می‌رسد سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری همچنان نمی‌توانند به دلیل مصدومیت تیم شأن را همراهی کنند.

مهاجمان

امید عالیشاه و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و شهریار مغانلو دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی شیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

کد خبر 502969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.