ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

آبی پوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر امشب به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال امروز (جمعه) و از ساعت ۵۰/‏۲۱‬ به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. استقلال تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر موفق شده از ۲۳ بازی خود ۴۰ امتیاز کسب کند و این تیم در رتبه سوم جدول حضور دارد. در آن سو تیم گل گهر سیرجان از ۲۳ هفته ۳۵ امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. استقلال این روزها با مشکلات مالی زیادی روبروست و تغییرات زیادی هم در هیأت مدیره این تیم شکل گرفته است. با همه این اوصاف باید دید آبی‌ها مقابل گل گهر سیرجان چه عملکردی از خود ثبت می‌کنند.

بازگشت درون دروازه

بعد از چند هفته دوری، رشید مظاهری در این دیدار فیکس خواهد بود. او به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر آبی‌ها حضور نداشت.

مدافعان با حضور غلامی

عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر گل گهر سیرجان خواهند بود. آبی‌ها در خط دفاعی مشکلی زیادی ندارند و محمد دانشگر را نیز روی نیمکت این تیم را همراهی می‌کند.

خط میانی آبی‌ها

محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان قلعه نویی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و سعید مهری در خط میانی استفاده کند. این در حالی است که داریوش شجاعیان این تیم را در دیدار برابر گل گهر همراهی نمی‌کند.

دو مهاجم در خط حمله

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است شیخ دیاباته در این دیدار همراه آبی‌ها نیست و در این بازی غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، عارف غلامی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 502964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    استقلال عشق می‌بره