استقلال_ گل گهر سیرجان/ تقابل استاد و شاگرد برای کسب سهمیه

تیم فوتبال استقلال امروز(جمعه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال امروز و از ساعت ۵۰/‏۲۱‬ به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. استقلال تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر موفق شده از ۲۳ بازی خود ۴۰ امتیاز کسب کند و این تیم در رتبه سوم جدول حضور دارد. در آن سو تیم گل گهر سیرجان از ۲۳ هفته ۳۵ امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. استقلال این روزها با مشکلات مالی زیادی روبروست و تغییرات زیادی هم در هیأت مدیره این تیم شکل گرفته است. با همه این اوصاف باید دید آبی‌ها مقابل گل گهر سیرجان چه عملکردی از خود ثبت می‌کنند.

وضعیت شاگردان مجیدی

فرشید اسماعیلی و احمد موسوی در تمرین امروز استقلالی‌ها حضور پیدا کردند تا مشخص شود آنها مشکلی برای همراهی استقلال در بازی مقابل گل گهر ندارند. شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان قطعاً بازی برابر گل گهر را از دست دادند. شجاعیان به دلیل مصدومیت و دیاباته به دلیل برنگشتن به ایران آبی‌ها را در این دیدار همراهی نخواهند کرد. از طرف دیگر هروویه میلیچ نیز گفته می‌شود یکی دیگر از غایبان استقلال خواهد بود.

استقلال_ گل گهر سیرجان/ تقابل استاد و شاگرد برای کسب سهمیه

تقابل استاد و شاگرد

استقلال در شرایطی میزبان گل گهر است که سرمربی آبی‌ها خاطره خوبی از دو تقابل قبلی‌اش با قلعه‌نویی دارد. استقلال فصل گذشته و با هدایت مجیدی موفق شد در یک فاصله زمانی ۱۰ روزه، دو بار سپاهان امیر قلعه‌نویی را در لیگ و جام حذفی شکست دهد و مجیدی امیدوار است برای سومین بار متوالی بتواند مربی سابقش را شکست دهد.

آن‌طرف میدان، امیر قلعه‌نویی بعد از تمدید قراردادش با گل گهر امیدوار است که در پایان فصل بتواند برای این تیم سهمیه آسیایی بگیرد. او در تیمش بازیکنانی دارد که با انگیزه زیادی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. از گادوین منشأ گرفته که گفته اگر جلوی استقلال بازی کند حتماً به این تیم گل خواهد زد تا مرتضی تبریزی که برای بازی با تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

استقلال_ گل گهر سیرجان/ تقابل استاد و شاگرد برای کسب سهمیه

هفته پر حاشیه مدیریتی

مجمع باشگاه استقلال روز چهارشنبه تشکیل شد تا به وضعیت مدیریتی این باشگاه و استعفای دو عضو هیئت مدیره پرداخت شود و در نهایت تصمیمات جدیدی برای آبی‌ها اتخاذ شد. مهدی عبدیان و حجت نظری که پیش از این دو بار از حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا داده ولی با جدایی آنها مخالفت شده بود، در نهایت با موافقت استعفا از سوی مجمع مواجه شدند. هیئت مدیره باشگاه استقلال که قبل از استعفای عبدیان و نظری هم یک عضو کم داشت، با تصمیم مجمع این باشگاه با انتصاب سه عضو جدید کامل خواهد شد تا وضعیت نابسامان مدیریت آبی‌ها شاید با این تغییرات بهبود پیدا کند و صدای اعتراضات کادر فنی و بازیکنان کمتر شود.

البته اتفاق مهم در تشکیل جلسه مجمع باشگاه استقلال، ادامه همکاری و به نوعی ابقای احمد مددی در هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه بود؛ تغییری که برخلاف پیش‌بینی‌ها در مدیریت آبی‌ها رخ نداد و مددی در سمت خود ابقاء شد. مجمع باشگاه استقلال در بیانیه‌ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، اعلام کرد پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی می‌شوند تا به همراه حمیدرضا آصفی و احمد مددی، ۵ عضو هیئت مدیره را تشکیل بدهند.

استقلال_ گل گهر سیرجان/ تقابل استاد و شاگرد برای کسب سهمیه

تلاش دو تیم برای کسب سهمیه

یکی از حساس‌ترین بازی‌های رو در روی این هفته، تقابل استقلال و گل‌گهر است. دو تیم رتبه‌های سوم و چهارم جدول که رقابت‌شان برای کسب سهمیه می‌تواند در این تقابل نمایان شود. هرچند استقلال فاصله ایمن پنج امتیازی با گل‌گهر دارد، اما این فاصله هم دلیلی بر ساده بودن کار استقلال نیست، چرا که این تیم علاوه بر تلاش برای کسب سهمیه، می‌تواند همچنان به لغزش پرسپولیس و سپاهان امیدوار باشد تا نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داشته باشد. به همین دلیل هر بازی باقیمانده برای استقلال حکم فینال را دارد و دیدار با گل‌گهر نیز یکی از همین فینال‌ها خواهد بود. استقلال در شرایط حساسی هم دچار تغییرات در هیئت مدیره‌اش شده است که البته شاید با توجه به جنجال‌های اخیر در این تیم، این تغییرات توانسته باشد آبی روی آتش انتقادات فرهاد مجیدی باشد.

گل‌گهر در رتبه چهارم جدول، روی لبه تیغ است. تیمی که اگر بلغزد آلومینیوم، فولاد و تراکتور را بالای سر خود می‌بیند و می‌تواند این فرصت خوب را در جدول از دست بدهد. به همین دلیل شاگردان امیر قلعه‌نویی که همیشه نیز تیم‌هایش مقابل استقلال با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند، کار سختی خواهند داشت. تیمی که با داشتن چند بازیکن سابق استقلال از جمله میلاد زکی‌پور، بهنام برزای، فرشید باقری، آرمین سهرابیان، علی دشتی، مرتضی تبریزی و گادوین منشأ می‌تواند به جبران شکست ۲ بر یک در دیدار رفت امیدوار بماند. پس باید انتظار یک بازی دیدنی را از استقلال و گل‌گهر داشته باشیم که پیروزی در این بازی را از نان شب برای خود واجب‌تر می‌دانند.

کد خبر 502962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.