نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تبریز متعاقبا اعلام می شود

فرماندار تبریز با بیان اینکه از آرای مردم و نامزدها صیانت می‌کنیم، گفت: پس از بررسی و جمع‌بندی تمام موارد و تأیید هیأت نظارت، نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پس از اعلام نتایج اولیه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز، جلسه مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان در محل فرمانداری تبریز تشکیل شد.

در این جلسه، پس از بررسی و اعمال صورت جلسات دستی، مصوب گردید صورت جلسات هیأت‌های اجرایی و نظارت تطبیق داده شوند. همچنین به درخواست‌ها و شکایات مکتوب تعدادی از نامزدهای شورای شهر که در مهلت قانونی توسط هیأت اجرایی وصول شده بود، رسیدگی و مراتب صورتجلسه شد.

مهدوی فرماندار تبریز در این جلسه خاطرنشان کرد: اجرا و نظارت بر انتخابات وظیفه قانونی هیأت‌های اجرایی و نظارت بوده و در این مسیر به نحو احسن عمل کرده‌اند.

وی گفت: با وجود بداخلاقی‌ها و ایجاد شک و شبهه نسبت به صحت و سلامت انتخابات، با قاطعیت می‌گویم که ما امانتدار مردم و شهروندان هستیم و از آرای آنان صیانت می‌کنیم.

مهدوی افزود: پس از بررسی و جمع‌بندی تمام موارد و تأیید هیأت نظارت، نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 502954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.