شورای ششم اتحاد و همدلی را سرلوحه خود قرار دهد

فرماندار پیشوا گفت: منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهر باید جلودار همدلی و هم‌افزایی در شهرستان بوده و پرچم اتحاد با سایر دستگاه‌ها را در دست بگیرند.

به گزارش ایمنا، حسین عباسی روز پنجشنبه _ سوم تیرماه _ در نشستی با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا، اظهار کرد: اعضای شورای تأمین، ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات ۲۸ خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.

وی افزود: داوطلبان و هواداران آن‌ها نیز در نشاط‌بخشی و شورآفرینی به انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی شدند.

فرماندار پیشوا گفت: اعضای شورای ششم شهر پیشوا با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند. با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی چون پروژه انتقال آب سد ماملو به پیشوا را رقم زد و با وجود محدودیت‌های مالی، پروژه‌های عظیم و اثربخش را در شهرستان اجرایی کرد.

عباسی با اشاره به وظیفه نظارتی شورای اسلامی بر فعالیت شهرداری گفت: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و… داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسؤولیت است، شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی، نگاه جامعی به شهر داشته باشد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا باید جلودار و پیش قراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان بوده و پرچم اتحاد با سایر دستگاه‌ها را در دست بگیرند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

منبع: ایرنا

کد خبر 502935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.