به جایگاه ذوب‌ آهن در جدول کاری نداریم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: علیرضا منصوریان و اعضای کادر فنی به بازیکنان تأکید کرده‌اند که نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر دهقان، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ۳۲ سالی می‌شود که در اصفهان زندگی می‌کنم. فوتبال خود را با ذوب‌آهن آغاز و با سپاهان تمام کردم و می‌دانم که هواداران عاشق این دو تیم بزرگ و محترم همواره از تیم‌های خود حمایت می‌کنند و مردم اصفهان پشتیبان سپاهان و ذوب‌آهن هستند. خوشحالیم که در اصفهان هستیم و علیرضا منصوریان همواره از زندگی در اصفهان به نیکی یاد می‌کند و اصفهان را شهری زیبا و پر قدمت می‌داند.

وی ادامه داد: علیرضا منصوریان و اعضای کادر فنی به بازیکنان تأکید کرده‌اند که نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم. حساب ویژه‌ای روی تیم حریف باز کرده‌ایم. ذوب‌آهن تیم پرمهره و خوبی است و قطعاً فردا بازی سختی پیش رو داریم و باید تمام تمرکز خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم از تلاش بازیکنان نهایت استفاده را ببریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره داوری این دیدار گفت: بازی فردا دیدار حساسی است و همان طور که نتیجه آن برای باشگاه‌های آلومینیوم و ذوب‌آهن مهم است، ممکن است برای سایر تیم‌ها هم اهمیت داشته باشد. منصوریان تأکید کرده آقای اکبریان که داور بازی فردای ما است، دربی را سوت زده است پس داور قدرتمندی است پس قضاوت بازی حساس فردا را نیز به ایشان سپرده‌اند. مطمئن هستیم و خیال‌مان راحت است که می‌تواند بهترین قضاوت خود را داشته باشد.

دهقان بیان کرد: جا دارد از میثم مجیدی کاپیتان تیم آلومینیوم اراک که به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی فردا غایب است یاد کنم. او بازیکن مؤثر، با اخلاق و بسیار خوب ما است که متأسفانه نمی‌توانیم از وجود او استفاده کنیم. همچنین از قاسم حدادی‌فر کاپیتان و اسطوره باشگاه ذوب‌آهن که افتخار همکاری با او را داشتم یاد می‌کنم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اگر تمایل دارد هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد و موفقیت‌های گذشته خود را باز هم تکرار کند.

وی اضافه کرد: پیش از کرونا کادر فنی تیم آلومینیوم در ذوب‌آهن کار می‌کرد و شناخت کاملی از تک تک بازیکنان این تیم و مجموعه تیم ذوب‌آهن داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را کاملاً بررسی کرده‌ایم. امیدوارم هر تیمی فردا تلاش بیشتری داشته و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کند موفق باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: خوشبختانه برای دیدار فردا بازیکن محرومی نداریم اما مرتضی آقاخان دچار گرفتگی و اسپاسم عضلات شده که به توصیه علیرضا منصوریان ریسک نکرده و قرار شد در این هفته به این بازیکن استراحت دهیم و امیدوارم بتوانیم در بازی با استقلال در صورت صلاحدید سرمربی تیم از او استفاده کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: جای خالی تماشاگران در ورزشگاه‌ها واقعاً احساس می‌شود. امیدوارم فردا هم ما و هم بینندگان تلویزیونی بازی بسیار خوبی را شاهد باشند. سال‌ها در ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و با جو هواداران این تیم و حرص خوردن‌های آنها آشنایی کامل دارم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیمی که لیاقت و شایستگی دارد بتواند به نتیجه دلخواه خود، چه برد و چه مساوی دست یابد و در ادامه لیگ موفق باشد. برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم. بالاخره این تیم وضعیت خوبی در جدول ندارد که امیدوارم بهبود یابد.

وی افزود: از هواداران هر دو تیم تشکر می‌کنم که من را در زمان بازی در تیم‌های خود تحمل کردند. به همه آنها خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم بهترین روزهای تیم‌های خود را ببینند.

کد خبر 502933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.