واکنش وزیر راه و شهرسازی به کشته شدن خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی گفت: به محض اطلاع دستوردادم کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی در اینستاگرام خود نوشت:

شنیدن خبر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی که برای بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه از طرف حوزه مربوطه دعوت شده بودند و درگذشت جانسوز دو تن از این عزیزان بنده را بسیار متأثر کرد. به خانواده‌های دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا عرض تسلیت دارم و با آنها همدردی می‌کنم هم چنین آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه دارم.

وی افزود: به محض اطلاع دستوردادم کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

وزیر راه وشهرسازی گفت: همچنین تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعد از سانحه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه شدند. ضمناً دستور دادم جهت تسهیل تردد و بازگشت به تهران دو فرودگاه مهرآباد و ارومیه و بخش هوایی خدمات لازم را به خبرنگاران عزیز و خانواده‌هایشان ارائه کند.

اسلامی تصریح کرد: خداوند آن دوعزیز درگذشته را مشمول رحمت واسعه خود کند و به بازماندگان داغ دار صبر و شکیبایی عنایت کند، برای خبرنگاران عزیز مصدوم هم آرزوی تندرستی و شفای عاجل دارم.


واکنش وزیر راه و شهرسازی به کشته شدن خبرنگاران در حادثه تصادف

کد خبر 502926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.