استکی: امیدوارم بازی خوبی با آلومینیوم اراک داشته باشیم

مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی برابر آلومینیوم گفت:امیدوارم کمیته استیناف تجدید نظری درستی در خصوص بازی سایپا و پیکان داشته باشد و رأیی که مناسب شخصیت یک قاضی است صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن استکی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: لیگ وقتی طولانی پیگیری شود فرسایشی و خسته کننده خواهد شد. در این میان بازیکنان نیز جدای از تمرین فشار روحی و روانی را تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خیلی خوبی را انجام داده‌ایم و آقای حسینی تمرینات بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی را برنامه‌ریزی کرده بود. با انجام بازی‌های تدارکاتی تیم ما شرایط خیلی خوبی پیدا کرد و از لحاظ روحی روانی و البته از لحاظ بدنی شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم.

مربی ذوب آهن تصریح کرد: خدا را شاکریم که هیچ مصدوم و محرومی نداریم و امیدوارم فردا بازی خوبی را با آلومینیوم اراک داشته باشیم. هر کس را سرمربی تیم صلاح بداند در ترکیب قرار خواهد داد. تیم آلومینیوم تیم خیلی خوبی است. امید است دیدار خوبی را شاهد باشیم که تماشاگر پسند باشد و هر کس مزد تلاش خود را بگیرد.

وی در خصوص وقفه بین مسابقات افزود: اولین لطمه این وقفه‌ها به بازیکن می‌رسد. در لیگ بیستم به دلیل وقفه‌های بسیار به گرمای شدید تابستان رسیده‌ایم. در واقع تا اندازه‌ای می‌شود تمرین کرد و به بازیکن فشاری را آورد و بعد از آن ممکن است باعث آسیب‌هایی به مهره‌های تیم شود.

استکی با اشاره به رأی کمیته انضباطی در مورد بازی پیکان و سایپا گفت: در این مدت مورد خاص رأی کمیته انضباطی به نفع تیم سایپا بوده است. بازیکنی زیر یک دقیقه بازی کرده و تأثیر در دیدار نداشته است. امیدوارم کمیته استیناف تجدید نظری درستی در این خصوص داشته باشد و رأیی که مناسب شخصیت یک قاضی است صادر شود.

کد خبر 502896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.