آزادسازی یک واحد مسکونی برای تعریض شبکه ۱۶ متری شهید رافضی کاشان

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، از تخریب و آزادسازی عرصه یک باب ساختمان مسکونی برای تعریض شبکه ۱۶متری شهید رافضی واقع در خیابان شهید بهشتی خبر دارد.

به گزارش ایمنا، احمد شاه بالایی اظهار کرد: عرصه یک باب ساختمان مسکونی واقع در مسیر اجرای طرح تعریض شبکه ۱۶ متری شهید رافضی به مساحت ۷۱ مترمربع تملک، تخریب و آزادسازی گردید.

وی افزود: برای انجام فرآیند تملک و آزادسازی این ملک بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو هزینه و صرف شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با اشاره به اجرای طرح تعریض شبکه ۱۶ متری مذکور عنوان کرد: این طرح در راستای بازگشایی گره‌های ترافیکی این محدوده از شهر بوده که باعث کاهش بار ترافیکی خیابان‌های شهید بهشتی و شهید رجایی و خیابان شریعتی می‌شود.

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۶۰۰ متربع آزادسازی انجام شده که می‌توان به خیابان امیرکبیر، کارخانجات کاموا و شبکه ۴۵ متری نوش آباد اشاره کرد.

کد خبر 502889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 1
    سلام بنظر شما قیمت زمین اونجا 6 میلیون تومنه در حالی که تو شهرک های حاشیه شهر مثل ناجی آباد بر 16 متری رو 17 میلیون قیمت دارد اجبار ساکنین به توافق با شهرداری