آمار کرونا اردبیل ۳ تیر؛ یک فوتی و ۲۵ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای سوم تیرماه این استان را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ پنجشنبه سوم تیرماه _ اظهار کرد: در این مدت ۲۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲۰ نفر در شهرستان اردبیل، یک نفر در شهرستان پارس آباد، دونفر در شهرستان مشگین شهر، دو نفر در شهرستان ثمین بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک فوتی بر اثر ابتلای این بیماری گزارش شده است، تصریح کرد: فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل در شهرستان اردبیل بوده است.
حبیب‌زاده با بیان اینکه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.
وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۱۴۳ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۳۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 502881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.