ذوب آهن- آلومینیوم/ دوئل گاندو با سرمربی سابق

در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ذوب آهن در فولادشهر از آلومینیوم پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و آلومینیوم اراک، فردا از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک

جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۴۰

ورزشگاه: فولادشهر

داور: محمدرضا اکبریان

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

آخرین رویارویی: آلومینیوم ۲- ذوب آهن ۲

مصاف با سرمربی سابق برای فرار از منطقه سقوط

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم، فردا ذوب آهن و آلومینیوم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این جدال در قعر جدول از اهمیت بالایی برخوردار است.

ذوب آهن که در دو سه هفته اخیر لیگ نتایج خوبی نگرفته است در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد اما فاصله‌اش با تیم‌های بالاسری‌اش یک و ۴ امتیاز است، فاصله‌ای که به راحتی قابل جبران است. سبزپوشان اصفهانی در ۷ دیداری که تا انتهای فصل در لیگ دارند، در ۴ دیدار در ورزشگاه فولادشهر میزبان هستند و در واقع راه بقای ذوب آهن در لیگ، گرفتن حداکثر امتیاز از این ۴ دیدار خانگی است.

در سوی دیگر اما آلومینیوم اراک با به خدمت گرفتن علیرضا منصوریان، سرمربی فصل گذشته ذوب آهن نتایج خوبی کسب کرده است و به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی هم رسیده است. آنها در حال حاضر با ۳۵ امتیاز رده پنجم جدول را در اختیار دارند و همراه با گل گهر ۳۵ امتیازی، فولاد ۳۴ امتیازی و تراکتور ۳۳ امتیازی جدی‌ترین مدعیان قرار گرفتن در رتبه چهارم هستند، رتبه‌ای که در صورت قهرمانی یکی از ۳ تیم اول لیگ در جام حذفی، منجر به کسب سهمیه آسیایی می‌شود.

مصاف ذوب آهن و آلومینیوم در نیم فصل نخست دیدار پرهیجانی بود که در نهایت با پنالتی ثانیه‌های پایانی آلومینیوم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا ذوب آهن ۲ امتیاز حساس را در آن هفته از دست بدهد، دو امتیازی که اگر اکنون داشت در رتبه پانزدهم جدول حضور نداشت.

ذوب آهن در حالی به مصاف آلومینیوم می‌رود که در ۴ دیدار دوستانه‌اش در ایام تعطیلی لیگ، دو بار مقابل پدیده قرار گرفت که یک برد و یک تساوی حاصلش بود و همچنین برابر گل گهر شکست خورد و در آخرین دیدار تدارکاتی موفق به پیروزی پر گل برابر صنعت ابریشم شد.

در دیگر دیدارهای فردا که برای ذوب آهن اهمیت بالایی دارد، تیم نساجی در تبریز به مصاف ماشین سازی می‌رود و سایپا در آبادان مهمان صنعت نفت است.

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری

ترکیب احتمالی آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، سید مهدی حسینی، امید سینگ، معین عباسیان و مرتضی آقاخان

کد خبر 502846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.