جذب سرمایه‌گذار و رسیدگی به حاشیه شهر، اولویت شورای ششم تبریز است

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی می‌تواند پلی برای پیشرفت شهر باشد چون در حال حاضر شهرداری‌ها فقط توان پرداخت هزینه‌های جاری خود را دارند.

اسماعیل چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت همه منتخبین دوره ششم در تبریز ارائه خدمت به شهروندان و توسعه شهر در چارچوب قانون خواهد بود.

وی افزود: سعی بر این است تا در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی همچنین توسعه و احیای سازمان ورزش تبریز در راستای تحقق مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی اقداماتی را انجام دهیم.

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در قالب بازآفرینی شهری و ساماندهی دو هزار و ۵۰۰ هکتار از مناطق حاشیه نشین تبریز از اولویت‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهر است.

چمنی با بیان این که امروزه یکی از اساسی‌ترین معضلات کلانشهرها ضعف زیرساخت حمل و نقل عمومی و افزایش ترافیک شهری است، گفت: در این حوزه نیز قصد داریم با احداث پارکینگ‌های طبقاتی و تسریع عملیات احداث مترو هرچه سریع‌تر به این معضل پایان دهیم.

وی افزود: بهره‌وری زمان از مهم‌ترین ارکان اساسی در زندگی است و باید با احیای دوباره حمل و نقل عمومی در شهر از هدر رفتن آن جلوگیری کنیم.

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: در کنار بهبود عملکرد سیستم حمل و نقل عمومی، پروژه‌های عمرانی که می‌تواند برای شهر مفید و تأثیر گذار باشد را دنبال خواهیم کرد و اقداماتی که برای شهروندان و بستر شهری ارزش افزوده دارد در اولین فرصت اجرا می‌شود.

چمنی گفت: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی می‌تواند پلی برای پیشرفت شهر باشد چون در حال حاضر شهرداری‌ها فقط توان پرداخت هزینه‌های جاری خود را دارند و باید با جذب سرمایه‌گذاران، منابع درآمد پایدار شهری و زمینه برای اشتغال جوانان را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: فعالیت در شورا وظیفه‌ای دشوار است که تنها با کار گروهی به سرانجام می‌رسد بنابراین باید تفکر مدیریت فردی را در این راه کنار بگذاریم و به مشارکت بیشتر شهروندان و مدیریت شهری با هم بپردازیم.

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان شهردار برای اداره شهر انتخاب می‌شود باید ریسک پذیر و پاکدست باشد تا بتواند از رشد فساد در شهر جلوگیری کند.

کد خبر 502826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.