آلمان ۲- مجارستان ۲/ مجارستان، آلمان را به جنگ انگلیس فرستاد

تیم ملی آلمان با تساوی برابر مجارستان در رتبه دوم گروه ایستاد تا در مرحله حذفی حریف انگلیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه E یورو ۲۰۲۰ شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های آلمان و مجارستان در ورزشگاه فوتبال آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گروه F- هفته سوم

دیدار تیم‌های آلمان و مجارستان

ورزشگاه: فوتبال آرِنا (مونیخ، آلمان)

گل‌ها: کای هاورتز (دقیقه ۶۶) و لیون گورتزکا (دقیقه ۸۴) برای آلمان- آدام زالای (دقیقه ۱۱) و آندراس شافر (دقیقه ۶۸) برای مجارستان

آلمان: مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، متس هوملس، آنتونیو رودیگر، یاشوا کیمیش، ایلکای گوندوغان، تونی کروس، روبین گوسنس، لروی سانه، کای هاورتز و سرژ گنبری

سرمربی: یواخیم لو

مجارستان: پیتر گولاشی، آتیلا فیولا، آتیلا ژالای، ویلی اوربان، اندره بوتکا، لوئیک نگو، لاژیو کلاینهایسلر، آدام ناگی، آندراس شافر، رولاند سالای و آدام زالای

سرمربی: مارکو روسی

داور: سرگی کاراسف (روسیه)

شرح بازی:

آلمان که در بازی قبل با پیروزی پر گل برابر پرتغال به صعود از این گروه امیدوار شده بود در حالی به مصاف مجارستان می‌رفت که تیم مقابل با توجه به اینکه یک امتیازی بود، برای صعود به هر ۳ امتیاز دیدار نیاز داشت. مجارها بازی را هم خوب آغاز کردند و در کمال شگفتی این مجارستان بود که در زمین آلمان به گل اول بازی دست یافت، شاگردان سخت کوش مارکو روسی در دقیقه ۱۱ با گل زالای پیش افتادند و نیمه نخست را هم با حفظ این گل برنده به رختکن رفتند.

آلمان که امکان حذف شدنش حتی با این نتیجه هم بود در نیمه دوم به سختی و در دقیقه ۶۶ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما این گل تنها دو دقیقه پایدار بود و مجارستان در دقیقه ۶۸ مجدداً این بار با گل شافر از میزبان خود پیش افتاد. آلمان که با توجه به تساوی فرانسه و پرتغال در بازی همزمان خودش را حذف شده می‌دید در دقایق باقیمانده سراپا حمله شد و در ۶ دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا با کسب یک امتیاز این بازی به رتبه دوم گروه صعود کند.

بدین ترتیب در شبی که آلمان قدر تساوی فرانسه و پرتغال را ندانست، این تیم مرحله گروهی را با قرار گرفتن در رتبه دوم به پایان رساند تا در مرحله بعد در ورزشگاه ومبلی لندن مهمان انگلیس شود. بدون شک این دیدار جذاب‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ خواهد بود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۱- مجارستان) - ارسال بلند سالای از سمت راست در محوطه جریمه آلمان با ضربه سر شیرجه‌ای زالای تبدیل به گل اول بازی شد.

۱-۱ (دقیقه ۶۶- آلمان) - ارسال بلند کیمیچ از سمت راست در محوطه جریمه مجارستان ابتدا با ضربه سر هوملز همراه شد و سپس توپ در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر هاورتز تبدیل به گل شد.

۲-۱ (دقیقه ۶۸- مجارستان) - در میان بی نظمی مدافعان و دروازه‌بان آلمان این شافر بود که در موقعیتی تقریباً تک به تک با ضربه سر دروازه آلمان را باز کرد.

۲-۲ (دقیقه ۸۴- آلمان) - توپی که پس از ارسال از چپ به پشت محوطه جریمه مجارستان برگشت داده شده بود با شوت لیون گورتزکا به گل تساوی و سرنوشت ساز بازی تبدیل شد.

کد خبر 502816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.