مشخصات شیائومی Redmi Note 9+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Xiaomi Redmi Note 9 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب برای خرید بهترین گوشی یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9"میان رده" جدید شرکت شیائومی است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که شیائومی Redmi Note ۹ همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات شیائومی Redmi Note 9

صفحه نمایش و بدنه شیائومی Redmi Note 9

شیائومی Redmi Note 9 دارای نمایشگری در ابعاد ۶.۵۳ اینچ است که دارای نمایشگر IPS LCD می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر معادل ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل است که به کاربران تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش مجهز به رزولوشن Full HD است که تراکم پیکسلی در حدود 395ppi ارائه می‌کند همچنین تصاویری با وضوح و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. روشنایی نمایشگر Redmi Note 9 حداکثر ۴۵۰ نیت است اما رنگ مشکی زیاد عمیق نیست و کنتراست آن نیز متوسط است. این نمایشگر مجهز به پوشش رنگی ۸۲ درصدی از طیف DCI-P3 است.

در گوشی Redmi Note 9 قابلیت فیلتر نور مضر آبی ارائه شده تا در استفاده طولانی مدت برای کاربران خسته‌ کننده و آزار دهنده نباشد همچنین Redmi Note 9 دقت رنگ بالایی ندارد و خطای رنگی زیادی در آن است اما به طور کلی وضوح تصویر قابل قبول است. این صفحه‌ نمایش توسط گوریلاگلس پنج محافظت می‌شود و در برابر خط و خش و حتی ضربه‌های جزئی مقاومت بالایی دارد. قاب پشتی این گوشی روکش شیشه‌ای بوده که از جنس پلاستیک یکپارچه است.

دوربین شیائومی Redmi Note 9

شیائومی Redmi Note 9 مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسل ( ۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، ١.۲ اینچ سایز سنسور، لنز واید ۲۶ میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) هشت مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض ۱۳ میلی‌متری، ۱.۴ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2) دو مگاپیکسل (لنز ماکرو، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4) دو مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4) است همچنین دوربین سلفی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 است.

سخت افزار شیائومی Redmi Note

از نظر سخت افزاری شیائومی Redmi Note 9 از چیپست MediaTek Helio G85 استفاده می‌کند که از ۲ هسته پردازشگر Cortex-A75 با فرکانس دو گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ١.٨ گیگاهرتز استفاده می‌کند که در مجموع با توان هشت هسته قدرتمند پردازش‌های این گوشی هوشمند را انجام می‌دهند تا به‌راحتی بتواند از پس بسیاری از پردازش‌های نیمه سنگین برآید. پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 با چهار گیگابایت رم نیز این محصول را همراهی می‌کند که باعث سرعت بیشتر است.

Redmi Note ۹ از نظر حافظه در دو نسخه ۶۴/۴ و ۱۲۸/۴ گیگابایت به بازار عرضه شده هست.

شبکه‌های ارتباطی شیائومی Redmi Note 9

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی Redmi Note ۹ است.

باتری شیائومی Redmi Note 9

شیائومی Redmi Note ۹ دارای باتری با ظرفیت پنج هزار ۲۰ میلی آمپر است که با شارژر ۱۸ وات شارژ می‌شود و می‌تواند در دو ساعت و ۳۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود. Redmi Note ۹ امکان ۳۳ ساعت مکالمه بدون وقفه، ۱۶ ساعت موقعیت‌یابی و ۱۴۷ ساعت پخش موسیقی را برای کاربران فراهم آورده است.

سیستم عامل شیائومی Redmi Note

۹ شیائومی Redmi Note 9 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کند که امکان به روز رسانی و ارتقای آن به رابط کاربری MIUI 12 نیز وجود دارد.

مشخصات شیائومی Redmi Note 9+ قیمت

مزایای شیائومی Redmi Note 9

  • طراحی مستحکم
  • عمر باتری بالا
  • حالت شب خوب و فوکوس خودکار برای دوربین ماکرو
  • جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، کارت میکرو اس دی اختصاصی و حسگر مادون قرمز
  • رابط کاربری کامل و غنی MIUI 11

معایب شیائومی Redmi Note 9

  • پردازنده‌ نه‌چندان توانمند
  • سرعت اندک شارژ باتری
  • جایگزینی بدنه‌ی شیشه‌ای نسل گذشته با پلاستیک

قیمت شیائومی Redmi Note 9

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Redmi Note 9با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Redmi Note 9با حافظه ۶۴ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا شیائومی Redmi Note ۹ بخریم؟

شیائومی Redmi Note ۹ در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس ببینید بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

شیائومی Redmi Note 9 با قیمت‌های فوق‌العاده رقابتی به‌فروش می‌رسد؛ در بازه‌های قیمت به‌سختی می‌توان محصولی پیدا کرد که به‌اندازه‌ی Redmi Note 9 قابلیت‌های متنوع را در خود بگنجاند. داشتن یک بلستر IR است که امکان کنترل تلویزیون و سیستم صوتی را از طریق تلفن را به کاربران می‌دهد شارژ دهی خوب و عملکرد سریع و روان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آید که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

کد خبر 502812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • US ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    11 10
    من که راضی نیستم از ش نمی‌دونم چرا گاهی وقت هنگ می‌کنه نمی‌دونم همه شون این مشکل دارن یا شانس من
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      10 8
      افتضاحه واقعا
  • عکس گوشی شیامی نوت ۱۰ US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    11 9
    عکس گوشی شیامی نوت ۱۰
  • نوید IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    10 9
    این محصولات (شیائومی)روی کاغذ خوب کار میکنن
  • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    14 3
    سلام خیلی عالیه
  • ht051 IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    11 5
    نوت 9 پرو قیمت 6 تومن بخرم یا نه دوستان نظرتون چیه؟؟؟
    • مجتبی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      12 7
      سلام نخر
  • بابونه IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    14 4
    من هم از هنگ کردنشش کلافه شدم به خصوص دوربین جلو.وقتی چندبار سلفی بگیری قاطی میکنه وکل دستگاه مختل میشه
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      7 2
      باید کامل بروز رسانیش کنی بعدش درست میشه
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    8 3
    نه اصلا خوب نیست من دارم خوب کار نمیکنه هنگ میکنه
  • م IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 4
    به نظرم برای افرادی که از عرش به فرش رسیدن اینو بخرن.خریدشو پیشنهاد نمیکنم
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 1
    این گوشی خیلی خوبه من دارمش اونایی که میگن هنگ می‌کنه بخاطر برنامه های ایرانیه از برنامه های ایرانی توقعی نیست گوشی من یبار هنگ کرد بخاطر ویروس برنامه در کل گوشی خیلی خوبی هستش