استقلال به آرامش نیاز دارد/اعضای جدید هیئت مدیره برای موفقیت تیم تلاش کنند

استقلال در چند روز گذشته حواشی زیادی را تجربه کرد. از یک سو مشکلات مالی این تیم را گرفتار کرده است و از سوی دیگر اختلافات بین کادر فنی و مدیریتی باشگاه روز به روز بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته مجمع عمومی باشگاه استقلال برای پایان دادن به اختلافات کادر فنی و مدیریتی این باشگاه تشکیل و به دنبال آن ترکیب هیئت مدیره و تیم مدیریتی دچار تغییراتی شد. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم استقلال با مهدی فنونی زاده، پیشکسوت و بازیکن اسبق آبی‌ها گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

بازی استقلال برابر شهر خودرو را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی خوبی را از شاگردان فرهاد شاهد بودیم. آبی‌ها کاملاً هوشمندانه کار کردند. به نظر می‌رسید کادر فنی آشنایی کاملی از حریف داشت و توانست این دیدار را با آگاهی پیروز شود. البته روی گل دوم استقلال تیم حریف به دلیل بی تجربگی موقعیت را از دست داد و از آن سوی میدان قایدی توانست گل خوبی را به ثمر برساند. ناگفته نماند روی گل اول استقلالی‌ها عالی بودند و آرمان رمضانی باز توانست گل حساسی بزند.

آبی‌ها مهره‌های زیادی را در اختیار نداشتند و مطمئناً این بر روند کاری تیم مؤثر بوده است، نظر شما در این مورد چیست؟

هشت یا ۹ یار اصلی تیم حضور نداشتند و این قطعاً دست فرهاد و تیم را بسته بود، اما به نظر می‌رسد آبی‌ها این روزها کاملاً یک دست شده‌اند و نیمکت نشینان نیز همانند بازیکنان فیکس در زمین مؤثر هستند. در واقع پوشیدن پیراهن تیم بزرگ استقلال تأثیر خود را گذاشته. نمونه گفته‌های من آرمان رمضانی است. همین طور که گفتم آرمان روز به روز بهتر می‌شود و این به دلیل حضورش بین آبی هاست.

روزهای اخیر اختلافات زیادی بین کادر مدیریتی و فنی باشگاه ایجاد شد، فکر نمی‌کنید این موضوعات در نهایت به ضرر تیم تمام می‌شود؟

متأسفانه فضای مجازی بخشی از این اختلافات را تشدید می‌کند. همه اعضای باشگاه برای آنکه حرفشان شنیده شود کار را به فضای مجازی برده‌اند و این نتیجه‌ای جز ضربه به تیم ندارد. البته این را باید بگویم هر کسی سرمربی تیم باشد بابت این رفتارهای مدیران خسته می‌شود. فرهاد مجیدی باید تنها فکر تمرین و آمادگی بازیکنانش باشد نه اینکه دغدغه مسائل مالی و یا حتی زمین تمرین در کار او اختلال ایجاد کند. همین طور که شاهد آن بودیم روز بازی بازیکن استقلال را می‌خواستند دستگیر کنند و با وساطت سرمربی تیم برای مدتی قائله خوابید. در اصل همین موضوعات هستند که تمرکز مجموعه تیم را به هم می‌ریزند.

مجمع باشگاه استقلال روز گذشته برگزار شد. فکر می‌کنید با برگزاری این مجمع و روی کار آمدن افراد جدید در هیئت مدیره اختلاف ختم به خیر شود؟

بعید می‌دانم. وقتی مجمع فقط برای خودشان باشد کار به جایی نمی‌رسد. در واقع باید به نمایندگی از هواداران و پیشکسوتان تیم نیز چند نفری را به مجمع بفرستند تا مشکلات تیم را بیان کنند. استقلال ۴۰ میلیون هوادار دارد و مطمئناً آنها نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند. این‌طور نمی‌شود تنها مجمع را برگزار کنند و در نهایت چند مهره مدیریتی تیم جا به جا می‌شود و مسائل دوباره تکرار می‌شود. البته امیدوارم خلاف صحبت‌هایم را شاهد باشیم و افراد برای استقلال کاری انجام بدهند.

و اما حرف آخر

امیدوارم با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره همه چیز به نفع استقلال و هواداران واقعی آن تمام شود. این روزها استقلال به آرامش نیاز دارد تا به نتایج مطلوب دست پیدا کند. انشاالله که این آرامش ایجاد می‌شود.

کد خبر 502808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.