کمتر از ۲۰ درصد فعالان اقتصادی از ظرفیت‌های ستاد تسهیل اطلاع داشتند

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: کمتر از ۲۰ درصد فعالان حوزه اقتصادی از ظرفیت‌های شورای گفت‌وگو و ستاد تسهیل و سیاست‌های پیگیری قوه قضائیه اطلاع داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود گل‌شیرازی امروز چهارشنبه_ دوم تیرماه_ در آئین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مردمی است و به حمایت مردم نیاز دارد، اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها به لبیک گفتن نیست، بلکه نیاز به عمل و تلاش و به حرکت رو به جلو دارد.

وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در راستای عمل به اصول اقتصاد مقاومتی میان فعالان اقتصادی شبکه‌سازی می‌کند که یکی از این ساختارسازی‌ها ایجاد تشکل‌های اقتصادی در کنار دفاتر اتاق بازرگانی در هر شهرستان‌است تا بتوانیم در اقتصاد ملی اثرگذارتر باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان این که اتاق بازرگانی به عنوان معتبرترین نهاد بین‌المللی شناخته شده بخش خصوصی در تمام دنیا است، افزود: فعالیت تجار حوزه اقتصادی منوط به داشتن نامه اتاق بازرگانی است.

گل‌شیرازی با بیان این که سال گذشته اتاق بازرگانی اصفهان رتبه ۱۲ کشوری را به دست آورده است، گفت: این اتاق باید توجه ویژه‌ای به اتاق‌های نسل سوم داشته باشد تا بتواند به جامعه وصل شود.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از ۲۰ درصد فعالان حوزه اقتصادی از ظرفیت‌های شورای گفت‌وگو و ستاد تسهیل و سیاست‌های پیگیری قوه قضائیه اطلاع داشتند، بنابراین تصمیم به طراحی برنامه رهیافت در صداوسیما گرفتیم تا فعالان اقتصادی از این حمایت‌ها اطلاع پیدا کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان این که امروز کشور در حوزه اقتصادی نیاز به نیروی پرورش یافته دارد، افزود: در اتاق بازرگانی باید بستر کار را برای جوانان فراهم کنیم تا نیرویی که قرار است یک روز تاجر یا فعال اقتصادی شود پرورش یابد.

گل‌شیرازی گفت: سال ۹۹ در اتاق بازرگانی استان اصفهان طرح هم صدا به عنوان عملیاتی‌ترین طرح از طرف وزارت علوم برگزیده شده است.

وی افزود: امروز اتاق بازرگانی استان در سطح ملی به عنوان پیشرو شناخته شده است به همین جهت در زمینه شتاب دهی در کشور رتبه نخست به دست آوردیم و تمرکز ما در حوزه اجتماعی نیز بالاتر رفته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از راه‌اندازی اتاق بازرگانی در سایر شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی در هر شهرستان در راستای آمایش سرزمینی منطقه و درآمدزایی ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 502787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.