سوئد ۳- لهستان ۲/ صدرنشینی دراماتیک در آخرین ثانیه

تیم ملی سوئد با پیروزی برابر لهستان به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه E یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سوئد و لهستان در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ سوئد به پایان رسید.

گروه E- هفته سوم

دیدار تیم‌های سوئد و لهستان

ورزشگاه: سن پترزبورگ (سن پترزبورگ، روسیه)

گل‌ها: امیل فورسبرگ (دقایق ۲ و ۵۹) و ویکتور کلاسن (دقیقه ۹۴) برای سوئد- رابرت لواندوفسکی (دقایق ۶۱ و ۸۴) برای لهستان

سوئد: روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسون، آلبین اکدال، امیل فورزبرگ، الکساندر ای ساک، کریستوفر اولسون، روبین کوایسون و مارکوس دنیلسون

سرمربی: یان اندرسون

لهستان: وویچخ شزنی، یان بدنارک، رابرت لواندوفسکی، گزگوژ کریچوویاک، کارول شویدرسکی، ماتئوش کلیچ، کامیل گلیگ، بارتوش برشینسکی، پیوتر زیلینسکی، کامیل جوزویاک و تیمونئوس پوچاز

سرمربی: پائولو سوسا

داور: مایکل اولیور (انگلیس)

شرح بازی:

دیدار حساس گروه E رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در حالی بین سوئد و لهستان برگزار می‌شد که در همان ابتدای بازی این سوئد بود که روی فرصت طلبی فورسبرگ به گل رسید. سوئد که برای صدرنشینی در این گروه نیاز به برد داشت خیلی زود به هدف خود رسیده بود، آنها با زدن گل دوم در نیمه دوم تا حدود زیادی خیالشان بابت پیروزی راحت شد اما این پایان کار نبود و لهستان با دو گل لواندوفسکی به بازی برگشت و تساوی ۲ بر ۲ تا دقایق پایانی بازی پابرجا بود.

لهستان برای صعود نیاز به پیروزی در این دیدار داشت و در دقایق پایانی برای زدن گل سوم پیش کشیده اما این سوئد بود که گل سوم را روی یک ضد حمله به ثمر رساند تا سوئد نه به عنوان تیم دوم، بلکه با حذف لهستان، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲- سوئد) - امیل فورسبرگ در همان دقایق ابتدایی بازی پس از اینکه توپ را در پشت محوطه جریمه لهستان صاحب شد با نفوذ به درون محوطه و ضربه نهایی دروازه لهستان را باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۵۹- سوئد) - نفوذ کولوزفسکی از سمت راست و ارسال زمینی تند و تیز او در ادامه با ضربه فورسبرگ از درون محوطه جریمه به گل دوم سوئد تبدیل شد.

۱-۲ (دقیقه ۶۱- لهستان) - در یک ضد حمله این لواندوفسکی بود که با نفود به محوطه جریمه و یک ضربه بسیار زیبا از کنج محوطه، اختلاف را به حداقل رساند.

۲-۲ (دقیقه ۸۴- لهستان) - ارسال فرانکوفسکی از سمت چپ در محوطه جریمه جلوی پای لواندوفسکی افتاد تا او که تنها دروازه بان را در پیش داشت، به راحتی بازی را به تساوی بکشاند.

۲-۳ (دقیقه ۹۴- سوئد) - در یک ضد حمله همکاری دو نفره کولوزفسکی و کلاسن، منجر به تک به تک شدن کلاسن با دروازه بان لهستان شد تا گل سوم برای سوئد با ضربه کلاسن به ثمر برسد.

کد خبر 502776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.