پروژه‌های شهری کرج در دوره پنجم شورا روی ریل احداث افتاد

دویست و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم نژاد رئیس شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر حضور مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، با بیان این که حضور مردم در صحنه انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است، اظهار کرد: انتخابات شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است و بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی یک کشور فراهم نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که مردم کرج دانش سیاسی بالایی دارند و مشارکت خوب امروز ناشی از همین فهم سیاسی است افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و با مشارکت در این انتخابات نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار کشور ثبت کردند.

وی با بیان این که با هدف خدمت به مردم، پاسخگویی به مطالبات بر زمین مانده و شفاف سازی فرآیندها در صحنه حضور یافته بودیم، خاطرنشان کرد: در هر لباس و موقعیتی که باشیم سرباز نظام و خادم مردم هستیم و قرار نیست افراد در مدت طولانی در یک مسئولیت مشخص به جامعه خدمت کنند اما آنچه اهمیت دارد عملکرد پاکدستانه و صادقانه ماست.

سلیم نژاد تصریح کرد: مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات موجب تثبیت قدرت و اقتدار نظام شد.

حسین محمدی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج نیز با بیان این که محیط زیست از ابتدای دوره پنجم شورای شهر از اهمیت ویژه ای برای اعضای شهر برخوردار بود، گفت: از مدیریت شهری درخواست دارم تا در یک ماه آینده سامانه تولید انرژی خورشیدی به منظور تامین برق ساختمان شورا به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج تصریح کرد: بازسازی طرح های کمپوست قدیم مورد بررسی و الزام سرمایه گذاری به بازسازی بر اساس چارچوب مشخصات قرارداد انجام می‌شود.

محمدی بیان کرد: سریعاً خط جدید احداث شود و چنانچه سرمایه گذار توانائی و یا کاستی در انجام کار ندارد قرارداد در چارچوب مقررات رسیدگی و فسخ شود و به شخص واجد صلاحیت واگذار شود تا بتوانیم بر اساس تکلیف قانونی به ظرفیت بازیافتی زباله اضافه کنیم.

همچنین فریده بزنی بیرانوند رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج، ضمن تشکر از مردم کلانشهر کرج که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شورای شهر حضور چشمگیری داشتند و آرزوی توفیق و خدمتگزاری برای اعضای دوره ششم، عنوان کرد: نکته‌ای که اشاره می‌کنم در ارتباط با بی‌اخلاقی و بی‌تقوی یکسری از مسئولین مدیران در ایام انتخابات بود، از آنجائی که دوره پنجم اعضای شورای شهر بنای رویکرد شورا را بر انسان محوری و اخلاق مداری و فرهنگی اجتماعی گذاشتند گلایه من از مدیرانی است که در برخی از محافل اعلام کردند که در دوره پنجم شورا بهترین فرزندان شهید را انتخاب کردیم و هیچ اقدامی نکردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج تصریح کرد: آیا دوره پنجم شورای شهر که سیزده نفر آن از ایثارگران و خانواده شهدا هستند و زحمت کشیدند کارهای زیادی شد من‌جمله بزرگراه شمالی بعد از ۱۲ سال افتتاح شد و راه اندازی مترو که در این دوره روی ریل حرکت افتاد بنابراین بی حرمتی نکنیم و اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم.

بزنی بیرانوند بیان کرد: همه خدمتگزار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم مدیران شهرداری در این دوره پنجم شورا هماهنگ بودند و کار کردند آرزوی توفیق خدمت به مردم و برای اعضای دوره ششم آرزومندم.

کد خبر 502766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.