آغاز به‌کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان با موضوع ویژه دختران امام رضایی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهردار رفسنجان امروز از آغاز به‌کار رسمی سومین جشنواره سراسری عکس بانوان به برکت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران با موضوع ویژه «دختران امام رضایی» در سالروز ولادت امام هشتم خبر داد.

محمد مختاری با اشاره به اینکه جشنواره سوم همزمان با یکم تیرماه و ولادت حضرت امام رضا (ع) آغاز به‌کار کرد، گفت: این رویداد فرهنگی با هدف کشف استعدادهای عکاسی در خانم‌ها و به‌عنوان بستری برای نمایش دغدغه‌های زنان و دختران برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان و دختران در خانواده و جامعه، می‌تواند به افزایش مشارکت بانوان در صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی منجر شود.

شهردار رفسنجان زمان برگزاری جشنواره را از میلاد حضرت امام رضا (ع) تا عید قربان اعلام کرد و از اضافه شدن بخش ویژه «دختران امام رضایی» در این دوره خبر داد و گفت: بانوان و هویت ملی، مادر و دختری، دختران و امید به زندگی و زنان و آداب دینی و مذهبی به‌عنوان محورهای اصلی سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در نظر گرفته شده‌اند.

شایان ذکر است؛ سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» از یکم لغایت سی‌ام تیرماه برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از فراخوان جشنواره می‌توانند به نشانی www.dokhtaranphoto.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس

کد خبر 502761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.